ایران در جمع 6 کشور برتر دنیا در عملیات امداد و نجات
رئيس سازمان مديريت بحران کشور خبر داد

ایران در جمع 6 کشور برتر دنیا در عملیات امداد و نجات

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در حال حاضر ایران در بین 6 کشور برتر دنیا در زمینه اجرای کارهای عملیاتی امداد و نجات در حوادث غیرمترقبه قرار دارد که افتخار بزرگی است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از خبرگزاری فارس از بم، حسن قدمی امشب در همایش ایثارگران عرصه امداد و نجات در زلزله بم، اظهار داشت: قبل از زلزله بم مشکلاتی در زمینه‌های گوناگون امداد و نجات در کشور وجود داشت، اما بم تجربه بسیار بزرگی برای همه ما بود.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ایران در بین شش کشور برتر دنیا در زمینه اجرای کارهای عملیاتی امداد و نجات در حوادث غیرمترقبه قرار دارد که افتخار بزرگی است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، ایران را از جمله کشورهای حادثه‌خیز دنیا برشمرد و بیان داشت: لازم است تا آموزش دادن تخصصی امدادگران در دستور کار ویژه قرار داشته باشد.

قدمی عنوان کرد: در حال حاضر امکانات و تجهیزات امداد و نجات خوبی در کشور داریم و می‌توانیم در شرایط حساس عکس‌العمل به‌موقعی داشته باشیم.

وی، عدم توزیع مناسب امکانات در زمان بحران را از جمله دغدغه‌های این سازمان برشمرد و افزود: مدیرت بحران اصل مهمی است و در راستای توزیع مناسب امکانات هم باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم 10 نفر از فعالان امداد و نجات که در زلزله بم کمک‌رسانی کرده بودند، تجلیل شدند.


ارسال دیدگاه