برگزاری یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران همزمان با گرامیداشت حماسه 9 دی
مسئول بسيج فرهنگيان استان مازندران اعلام کرد

برگزاری یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران همزمان با گرامیداشت حماسه 9 دی

<p><span style='font-family: Tahoma;'>مسئول بسیج فرهنگیان استان مازندران از برگزاری یادواره 300 شهدی فرهنگی مازندران همزمان با گرامیداشت حماسه 9 دی خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف , احمد شعبانی در گفتگو با بلاغ با اعلام اینکه همزمان با سالروز حماسه 9 دی یادواره 300 شهید فرهنگی استان در شهرستان چالوس برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم با یادواره شهدای چالوس تلفیق شده است.


وی از حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این مراسم خبرداد و افزود: یادواره شهدای فرهنگی با حضور خانواده های شهدا و فرهنگیان در حسینیه دانشکده جواد الائمه نیروی دریایی سپاه چالوس برگزار می شود.


شعبانی با اعلام اینکه یادواره شهدای فرهنگی استان و شهدای شهرستان چالوس با سخنرانی حجت الاسلام صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار می شود، تصریح کرد: در این مراسم از مداح برجسته کشوری علی مالکی نژاد دعوت شد.


وی برپای یادواره های شهدا را زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای دفاع مقدس دانست و ادامه داد: تبیین اهداف شهدا و رسیدن به آرمان های دینی گامی برای تربیت نسل جدید جامعه در نظام اسلامی است.

 
مسئول بسیج فرهنگیان استان مازندران برپایی کنگره شهدا را در راستای اجلاسیه 10 هزار شهید استان مازندران عنوان کرد.


گفتنی است، یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران و شهدای شهرستان چالوس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و مسئولان شهرستانی، همزمان با گرامیداشت حماسه 9 دی در غرب استان برگزار می شود.


ارسال دیدگاه