برگزاری اولین جلسه هماهنگی خدمات سفر در نوروز 94
اختصاصي/ رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت مرکز مازندران در گفت و گو با مازند اصناف خبر داد

برگزاری اولین جلسه هماهنگی خدمات سفر در نوروز 94

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">اسماعیل هادی نژاد از بر گزاری جلسه هماهنگی ساماندهی خدمات سفر سال 94 در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خبر داد. <br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف، اسماعیل هادی نژاد از برگزاری جلسه هماهنگی ساماندهی خدمات سفر در روز پنجشنبه 93/10/27 در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خبر داد.


وی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافرین محترم در آستانه عید نوروز، با بسیج کلیه امکانات و هماهنگی با سایر دستگاهها و پیش بینی وضعیت بازار نسبت به ارائه خدمات مطلوب اقدام خواهد شد.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارن مرکز مازندران مصوبات این جلسه را به شرح ذیل اعلام کرد:


1.  ادارات جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اجرای برنامه ها در ایام نوروز و ذخیره سازی کالا اقدام کنند.


 2. گشت های مشترک با ادارات تعزیرات، اماکن عمومی، اتاق اصناف و اتحادیه ها در ایام طرح از واحدهای صنفی و خدماتی به لحاظ تسریع در گزارشات و رسیدگی به شکایات مردمی انجام گیرد.


3.بنا به پیشنهاد نماینده اتاق اصناف مقرر شد در ایام نوروز بویژه ایام تعطیل نسبت به تعیین کشیک جهت نظارت بر بازار اقدام کنند.


4. نسبت به تعیین کشیک واحدهای خدماتی از جمله خبازان، لاستیک و آپاراتی، خدمات فنی اتومبیل، تاکسی تلفنی ها اقدام و بنر در ورودی ها و پارک ها و بروشور های تبلیغاتی میراث فرهنگی نصب شود.


5. گشت های مشترکی از ادارات جهاد کشاورزی، بهداشت، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی میدانی بازار برگزار تا نواقص و کاستی ها رفع شود.

 

 

 

انتهای پیام/

ب.حسینی



ارسال دیدگاه