رونمایی از تلویزیون‌های خم شدنی +عکس

رونمایی از تلویزیون‌های خم شدنی +عکس

<p> <div style='margin-bottom: 10px;' class='subtitle'><span style='font-family: Tahoma;'>پس از پایان طراحی آزمایشی تلویزیون&zwnj;های خم شدنی توسط برخی شرکت&zwnj;های بزرگ فناوری قرار است اولین نمونه&zwnj;های آنها در نمایشگاه سی ای اس 2015 عرضه شود.</span></div> </p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از صبحانه، ال جی همچنین اولین نمایشگر با نسبت نمایش تصویر 21 به 9 را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد. این نمایشگر مجهز به فناوری فری سینک شرکت ای ام دی خواهد بود. این فناوری پخش نرم و روان تصاویر پرتحرک را در زمان اجرای بازی های ویدیویی تضمین خواهد کرد. به عنوان مثال در زمان اجرای بازی های ویدیویی مسابقه ای یا اکشن این فناوری جلوی پره پره شدن تصاویر یا نمایش آنها به شیوه ای مقطع و همراه با وقفه را می‌گیرد.

 

فارس نوشت: نمایشگر یاد شده با عنوان 34UM67 برای بهبود نمایش بخش های تاریک تصویر هم دارای امکانات ویژه‌ای است و در صورت فعال شدن حالت Dynamic Active Sync بر روی آن تاخیر و پرش در نمایش تصاویر به حداقل می‌رسد.

 

البته بهره مندی از این امکانات بستگی به پشتیبانی بازی در حال اجرا از نسبت نمایش 21 به 9 دارد. بازی هایی مانند Battlefield 4  و  World of Warcraft از قابلیت یاد شده برخوردارند.

 

نمایشگر یاد شده 34 اینچی است و دقت آن 3440 در 1440 است. زاویه نمایش نمایشگر یاد شده هم 178 درجه است و برای طراحان، عکاسان و تدوین گران حرفه ای به خوبی قابل استفاده است.

 

نمایشگر خم شدنی ال جی هم 34UC87M نام دارد که برای استفاده های عمومی طراحی شده، اما هنوز هیچ جزییاتی در مورد آن افشا نشده است.

آخرین دستاورد ال جی هم نمایشگر سینمای دیجیتال با دقت 4K موسوم به 31MU97‌است که از دقت 4096 در 2160 برخوردار است که از نمایشگرهای Ultra HD با دقت 3840 در 2160 هم دقیق تر است.





ارسال دیدگاه