بازرسی از 4500 واحد خبازی در مازندران / تشکیل 2200 پرونده تخلف خبازی در مازندران
اختصاصي / مديريت نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

بازرسی از 4500 واحد خبازی در مازندران / تشکیل 2200 پرونده تخلف خبازی در مازندران

<p><span style='font-family: Tahoma;'>مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به بازرسی از چهار هزار و 500 واحد خبازی در استان، گفت: فعالیت&zwnj;های نظارتی در حوزه نان همچنان در مازندران استمرار دارد.</span></p>

حسین اصغرزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف با اشاره به اصلاح قیمت نان همزمان با سراسر کشور در مازندران اظهار داشت: فعالیت‌های نظارتی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صنف خبازان در استان تشدید شد.



وی تصریح کرد : بازرسان در سطح استان بر بحث قیمت نان، اوزان تعیین شده، کیفیت پخت نان نظارت‌های لازم را به عمل آوردند.



مدیریت نظارت و بازرسی با بیان اینکه از زمان اصلاح قیمت نان تاکنون از 4 هزار و 500 واحد خبازی در استان بازرسی به‌عمل آمد، اظهار داشت: در این راستا 220 فقره پرونده برای واحدهای خبازی تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.



اصغرزاده با اعلام اینکه فعالیت‌های نظارتی در حوزه نان همچنان در مازندران استمرار دارد، افزود: رعایت وزن چانه و افزایش کیفیت پخت نان مورد تاکید است.



وی یادآور شد: در حال حاضر حدود 200 نفر از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در حال فعالیت هستند و در فرآیندهای مختلف از جمله نان نظارت لازم را خواهند داشت.



مدیریت نظارت و بازرسی  سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تاکید کرد: شهروندان مازندران در صورت مشاهده مسائلی از قبیل عدم رعایت قیمت، عدم رعایت وزن چانه و مباحث مربوط به کیفیت نان مراتب را از طریق سامانه تلفن 124 به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.



اصغرزاده با اشاره به اینکه قیمت گوجه  بهتر شده ولی هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌ است، گفت: با افزایش عرضه قیمت متعادل شده که امیدواریم قیمت‌ این محصول به شرایط مطلوب برسد.

 

انتهای پیام/

بهراد حسینی


ارسال دیدگاه