رواج خودکار و خودنویس‌های میلیونی در بازار پایتخت/ 7 میلیون بدهید جیب خود را زیبا کنید +جدول

رواج خودکار و خودنویس‌های میلیونی در بازار پایتخت/ 7 میلیون بدهید جیب خود را زیبا کنید +جدول

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>خودکاری که به عنوان هدیه خریداری می شود معمولا در جعبه های شکیل به همراه یک بسته بندی خاص فروخته می شوند. این خودکارهای کادویی با به راحتی می توانید از لوازم التحریری ها یا کتاب فروش های خاص تهیه کنید و به فردی که می خواهید هدیه دهید.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از صبحانه، وقتی صحبت از کادو دادن به میان می آید یکی از اولین مواردی که به ذهن می رسد یک خودکار یا خودنویس شیک و زیباست. بسیاری افراد، اهدای خودکار یا خودنویس های مارک دار را نشانه ای از فرهنگ بالا و اصطلاحا باکلاس بودن خود می دانند.

 

خودکاری که به عنوان هدیه خریداری می شود معمولا در جعبه های شکیل به همراه یک بسته بندی خاص فروخته می شوند. این خودکارهای کادویی را به راحتی می توانید از لوازم التحریری ها یا کتاب فروش های خاص تهیه و به فردی که می خواهید هدیه دهید.

 

قیمت یک عدد خودکار هدیه با توجه به شکل جعبه و البته برند آن متفاوت است. پایه قیمت ها با یک مدل ساده از 25 هزارتومان شروع می شود و حد معقول و طبیعی آن برای یک خودکار واقعا شیک با برند معروف نهایتا 300 هزارتومان است اما در فروشگاه های اینترنتی گاهی می توان خودکارهای کادویی خاصی یافت که چند میلیون تومان قیمت دارند.

 

در سایت های فروش اقلام لوکس خودکار و خودنویس های خاصی با برندهای معتبر دنیا مانند: پارکر، واترمن، تونینو لامبورگینی و... پیدا می شود. این شرکت ها سال هاست در عرصه تولید نوشت ابزار مشغول به فعالیت هستند و برخی نمونه های بسیار لوکس نیز در میان خودکارهای آن ها دیده می شود.

 

شرکت واترمن در فرانسه واقع شده است و نزدیک به 130 سال قدمت دارد. در تاریخچه این شرکت آمده است که آن ها یکی ابداع کننده گیره برای خودکار و خودنویس بوده اند و در طول سال ها دستاوردهای مختلف داشته اند اما از سال 2000 به طور جدی وارد تولید خودکارهای لوکس شده است و شیک ترین خودکار خود را که چند میلیون دلار قیمت دارد به نام "الگانس" در سال 2009 تولید کرده است.

 

تعداد خودکارهایی که از این شرکت در ایران فروخته می شود و به عنوان یک برند لوکس شناخته می شود، بیشتر از دیگر برندهاست. خودکارهای واترمن بیش از 1.5 میلیون تومان قیمت دارند و گاهی حتی به 7 میلیون تومان هم می رسند اما دلیل اصلی این قیمت بالا، استفاده از موادی مانند طلا، نقره و پلاتین در ساخت بدنه نوشت افزار است.

 

در ادامه قیمت برخی از لوکس ترین خودکارهای موجود در بازارهای ایران را به شما معرفی می کنیم:

 

 

 

 

نام کالا

قیمت(تومان)

توضیحات

 

 


Waterman-EXCEPTION Ideal Black GT RB

1.625.000

 

اِکسپشن Ideal
مشکی گیره طلا- روان نویس

 


Waterman-EXCEPTION Ideal Black GT FP

2.100.000

 

اکسپشن Ideal مشکی گیره طلا - خودنویس

 


Waterman-EDSON Diamond Black BP

3.170.000

اِدسون مشکی گیره پلاتین - خودکار

 


Waterman-EDSON Sapphire Blue FP

4.150.000

اِدسون سرمه ای گیره طلا - خودنویس

 


Waterman-EXCEPTION The Marks of Time Sterling Silver

6.370.000

نقره Time اکسپشن - خودنویس

 

 


Waterman-EXCEPTION The Marks of Time Vermeil

7.063.000

طلا Time اکسپشن - خودنویس

 


 

 


ارسال دیدگاه