نگاهی به نیسان مورانو 2015+ تصاویر

نگاهی به نیسان مورانو 2015+ تصاویر

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نمایشگاه خودرو لس آنجلس به تازگی به پایان رسید و در آن تعدادی از جدیدترین و بهترین خودروهای امسال معرفی شدند. در این میان یکی از خودروهای شرکت نیسان با نام مورانو توانست در میان بسیاری از سایر محصولات شاسی بلند خود نمایی کند.</span></p>

به گزارش  مازند اصناف و به نقل از بازار خبر،  نیسان مورانو 2015 امسال به راحتی یکی از بهترین و با صرفه ترین خودروهای شاسی بلند بازار شناخته می شود. این خودرو در آزمایشات انجام شده توانسته هم از نظر بازدهی و هم از نظر امنیت امتیاز های بسیار مثبتی دریافت کند.

 

نیسان مورانو 2015 به یک موتور وی شکل 6 سیلندری 3.5 لیتری مجهز است که می تواند 260 اسب بخار توان تولید کند. این موتور به جعبه دنده اتوماتیک مخصوصی مجهز است که به راننده اجازه می دهد تا از میان دو سیستم دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ سیستم مورد پسندش را انتخاب کند.

 

مورانو از لحاظ مصرف سوخت خودرویی بسیار به صرفه است و می تواند با متوسط مصرف سوخت 10 لیتر در 100 کیلومتر در میان بهینه ترین شاسی بلندها قرار گیرد.

 

از لحاظ امنیتی مورانو توانسته در آزمایش های مختلف امتیاز خوب و مناسبی را کسب کند. این محصول به کیسه های هوا در تمامی جهات در صندلی های جلو و عقب مجهز است و می تواند در تصادفات شدید از سرنشینان به خوبی محافظت کند.

 

طراحی مورانو به شکلی است که شاید این محصول از نظر ظاهری در برابر بسیاری از رقبا چندان چشمگیر نباشد ، اما با این وجود هم چنان بسیار لوکس و شیک محسوب می شود. این خودرو سعی کرده تا در طراحی داخلی سادگی تمام را به کار گیرد و امکانات مدرن خود را برای استفاده ساده تر در اختیار سرنشینان قرار دهد.

 

در قسمت داخلی مورانو فضای بسیاری را به سرنشینان ارایه می دهد و صندلی های عقب بسیار راحت و زیبا ساخته شده اند. ظرفیت قسمت باری این خودرو نسبت به بسیاری از شاسی بلندهای دیگر بازار کمتر است اما هم چنان می تواند برای سفرهای بلند و طولانی بیشتر از مقدار کافی باشد.

 

این محصول در 4 مدل مختلف با آپشن های متفاوت وارد بازار می شود. مدل پایه این خودرو 28 هزار دلار قیمت دارد که به مهم ترین امکانات از جمله رینگ های 18 اینچی آلومینیومی، مانیتور کنترل سیستم خودرو، سیستم کنترل خودکار سرعت ( Cruise Control) مجهز است.

 

از امکانات مدل های دیگر مورانو می توان به چراغ های خودکار، صندلی های اتوماتیک حرارتی، دوربین عقب، سیستم موقعیت یاب و سیستم صوتی پیشرفته تر اشاره کرد. این آپشن های اضافه که در مدل ها به شکل های متفاوتی وجود دارند می توانند قیمت خودرو را تا 10 هزار دلار افزایش دهند.







 


 


ارسال دیدگاه