صادرات کفش ایران به اروپا

صادرات کفش ایران به اروپا

<p><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس اتحادیه سراجان تهران گفت: صنعت کفش ایران رشد خوبی دارد و بازارهای خوبی حتی در اروپا و از جمله ایتالیا پیدا کرده است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از صبحانه، خردمند رئیس اتحادیه سراجان تهران اظهار داشت : هیئتی ایتالیایی از نمایشگاه بین المللی صنعت چرم ، کیف ، کفش و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید و با تولیدکنندگان مذاکره کردند تا همکاری های خود را در زمینه تامین مواد و ماشین الات و تولید محصولات متناسب با بازارهای دو کشور همکاری کنند.



خردمند گفت : همچنین در باره معامله تهاتری تامین مواد اولیه و ماشین الات صحبت هایی شده است و امیدورایم تفاهمنامه خوبی در این باره امضا شود.


وی گفت : یکی از برندهای خوب کفش ایرانی در استرالیا، ایتالیا و قزاقستان و روسیه هم کالای خود را عرضه می کند.


خردمند با اشاره به قابلیت‌های فراوان در تولیدات داخلی و مرغوب بودن چرم ایرانی هم گفت: شرایط کار برای تولید‌کنندگان ایرانی فراهم است و مسئولان نیز باید با ارائه تسهیلات کم‌بهره به واحدهای صنفی کمک کنند تا ماشین‌آلات تولیدی خود را به‌روز کنند.


رئیس اتحادیه سراجان تهران افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از مهمترین مطالبات اصناف است و سبب بهبود شرایط کسب و کار می‌شود و زمینه لازم برای رونق بخشی به مشاغل صورت می‌گیرد.


خردمند یکی از مشکلات اصلی این صنف را کمبود مواد اولیه بیان کرد و گفت: حدود 45 درصد مواد اولیه مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود و 55درصد با واردات تامین می‌شود.


نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم ، کیف ، کفش و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شده است و تا فردا ادامه دارد.


ارسال دیدگاه