بزرگترین و کوچکترین اتحادیه صنفی گلوگاه / بزرگترین مشکلات بازار گلوگاه
اختصاصي / رئيس بازرسي اتاق اصناف گلوگاه در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

بزرگترین و کوچکترین اتحادیه صنفی گلوگاه / بزرگترین مشکلات بازار گلوگاه

<p><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس بازرسی اتاق اصناف گلوگاه در گفتگو با مازند اصناف از مشکلات عمده بازار این شهر خبر داد.<br /> </span></p>

محمود . محمود جانلو رئیس اتحادیه بازرسی اتاق اصناف  گلوگاه ، عصر امروز در گفتگو با خبرنگار  مازند اصناف گفت : شهرستان گلوگاه

شامل 11 اتحادیه صنفی و   2100  واحد صنفی فعال می باشد.


وی در ادامه تصریح کرد : از این میزان 500 واحد صنفی مربوط به فرش دستباف و 1600 واحد صنفی فعال دیگر مربوط به سایر صنوف می باشند.


محمود جانلو در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص بزرگترین و کوچکترین اتحادیه صنفی گلوگاه اظهار داشت: بزرگترین اتحادیه صنفی خواروبار و لبنیات با 800 واحد صنفی و اتحادیه موسسه اتومبیل کرایه با 55 واحد صنفی فعال به ترتیب بزرگترین و کوچکترین اتحادیه صنفی گلوگاه می باشند.


رئیس بازرسی اتاق اصناف گلوگاه در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار  مازند اصناف در خصوص عمده ترین مشکلات بازار این شهرستان اذعان داشت : در حال حاضر بازار و مردم این شهرستان از فقدان میدان میوه و تره بار و کشتارگاه در گلوگاه رنج می برد.


وی در ادامه ضمن تاکید بر چالش های موجود و اثرات منفی ناشی از این موضوع خاطر نشان ساخت : واحد صنفی فعال در حوزه ی میوه و تره بار و قصابان مجبورند جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان گلوگاهی به شهرهای جویبار و بهشهر مراجعه نمایند.


محمود جانلو با بیان تاثیر هزینه های حمل و نقل و قیمت تمام شده خاطر نشان ساخت : متصدیان این واحد ها مجبورند به جهت دوری مراکز تامین مایحتاج مورد نیاز شهروندان متحمل  هزینه در وقت ؛ انرژی و سرمایه شان گردند.


وی در پایان با اشاره به فقدان کشتارگاه مناسب در شرق مازندران از مسئولان ذیربط تقاضا نمود تا نسبت به مرتفع سازی این مسئله تمهیدات و تصمیمات  لازم را اتخاذ  نمایند.


انتهای پیام/

حسین بهراد


ارسال دیدگاه