چرا درودگران کابینت می‌سازند؟

چرا درودگران کابینت می‌سازند؟

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات فلزی و کابینت غیرفلزی گفت: صنف درودگری در فعالیت&zwnj;های کابینت&zwnj;سازی دخالت کرده و کابینت&zwnj;های چوبی می&zwnj;سازند که این امر زیان&zwnj;های مالی برای سازندگان کابینت ایجاد کرده است.</span></p>

به گزارشمازند اصناف : از اصناف شمال و به نقل از ایسنا،علی جعفری اظهار کرد: بارها بحث موازی کاری با اتحادیه را مطرح کریم ولی متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم که اتحادیه درودگران اولین و مهم‌ترین اتحادیه ای است که در صنف ما تداخل و موازی کاری ایجاد می‌کنند.

 

وی افزود: حوزه فعالیت اتحادیه درودگران استفاده از چوب الوار برای تهیه کابینت بود که در حال حاضر دیگر تولید نمی‌شود و ما هم در زمینه ساخت کابینت‌های فلزی، گاوصندوق، بخشی از لوازم اداری یا بیمارستانی فعالیت می کنیم ولی امروزه دیگر کابینت‌های فلزی ساخته نمی‌شوند و مصرفی ندارند.

 

جعفری ادامه داد: امروزه کابینت‌ها از ام دی اف ساخته می‌شوند که حوزه کاری ما محسوب می‌شود ولی اتحادیه درودگران به این بخش نیز وارد شده و کابینت هایی با این جنس تولید می کند.

 

وی تاکید کرد: اصلی ترین حوزه فعالیت ما ساخت کابینت است و این در حالی است که اتحادیه درودگران در زمینه تولید مبلمان، میز و دیگر بخش ها فعالیت می کند و این بی‌انصافی است که به بخش کابینت نیز وارد شده و فعالان این صنف را ورشکست کند.

 

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات فلزی و کابینت غیرفلزی تاکید کرد: با پی‌گیری‌هایی که انجام شده، برخوردهایی نیز صورت گرفته ولی همین موضوع کافی نیست و نیاز به برخورد قانونی و جدی‌تری دارد تا واحدهای صنفی ما بتوانند جان گرفته و فعالیت کنند.

 

جعفری با بیان اینکه ساخت کابینت تخصص ما است و در این زمینه مهارت لازم را داریم، گفت: اتحادیه درودگران در صنف خودشان کارشناس هستند و تخصصی در زمینه ساخت کابینت ندارند لذا بهتر است در صنوف دیگر تداخلی ایجاد نکنند و مشکل ساز نشوند.

 

وی با بیان اینکه حدود 1300 واحد مجوز دار داریم، گفت: علاوه بر تداخل صنفی بحث مالیات نیز از دیگر مشکلاتی است که نه تنها در صنف ما بلکه همه صنوف با آن در گیر هستند.


ارسال دیدگاه