برگزاری مراسم عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین در زیراب
اختصاصي/ با حضور کسبه و بازاريان زيراب انجام خواهد پذيرفت :

برگزاری مراسم عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین در زیراب

<p><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;رئیس اتاق اصناف زیراب در گفتگو با مازند اصناف از برگزاری مراسم عزاداری آقا ابا عبدا لله الحسین (ع) در زیراب خبر داد.<br /> </span></p>

احمد علی قبادیان سوادکوهی  رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه در گفتگو با مازند اصناف گفت : مراسم سومین شب شهادت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در زیراب برگزار می شود.


وی در ادامه تصریح کرد : این مراسم با حضور اصناف و بازاریان زیراب و با میزبانی محمد اعتصامی رئیس اتحادیه آلومینیوم کاران زیراب در روستای کرد آباد این شهرستان برگزار می شود.


قبادیان با بیان اینکه این مراسم در شامگاه 15 آبان و بعد از برپایی نماز مغرب و عشا برگزار می شود اظهار داشت : در این مراسم چند تن از مسئولان شهری ، شهردار و اعضای شورای شهر زیراب نیز حضور خواهند یافت.


عضو اتاق اصناف استان مازندران در بخش دیگری از این گفتگو خاطر نشان ساخت : سخنران این مراسم حجت الاسلام رضایی امام جمعه زیراب خواهند بود.


رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه در خاتمه ضمن تشکر از رئیس و اعضای اتحادیه آلومینیوم کاران زیراب از تمام کسبه و بازاریان این شهرستان خواست تا در این مراسم معنوی حضور بعمل رسانند.


انتهای پیام/

ح.قربانزاده




ارسال دیدگاه