بیش از 98 درصد گزارش مردمی به سامانه 124 رسیدگی شد
اختصاصي/ مديريت نظارت و بازرسي در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

بیش از 98 درصد گزارش مردمی به سامانه 124 رسیدگی شد

<p><span style='font-family: Tahoma;'>تعداد 4522 گزارش مردمی طی 7 ماه اول سال جاری به سامانه 124 در سراسر استان اعلام که به بیش از 98 درصد آنها رسیدگی شده است .</span></p>

 حسین اصغر زاده مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در گفتگو با خبرنگار  مازند اصناف گفت: تعداد 4522 گزارش مردمی طی 7 ماه اول سال جاری به سامانه 124 در سراسر استان اعلام که به بیش از 98 درصد آنها رسیدگی شده است .




وی با اعلام این مطلب افزود : از این تعداد گزارش 3215 مورد به صورت تلفنی ، 1165  مورد به صورت کتبی و 142 مورد به صورت حضوری  بوده است .




مدیریت نظارت و بازرسی استان، بیشترین آمار شکایات دریافتی را متعلق به گران فروشی با 3126 مورد بیان و اعلام کرد : سایر تخلفات متعلق به کم فروشی  و تقلب با 674 مورد، عدم درج قیمت با 473 مورد و عدم صدور فاکتور با 132 مورد می باشد .




اصغرزاده عمده تخلف انجام شده در حوزه کالا و خدمات  را مربوط به خواروبار ، انواع نان ، حمل و نقل ، مسافر ، میوه و سبزی، پوشاک ، غذاهای رستورانی بیان و تصریح کرد : سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی در سراسر استان است .




انتهای پیام/

م.اسدی





ارسال دیدگاه