بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار + تصاویر

بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار + تصاویر

<p>&nbsp;</p> <p><a style='font-size:16px;' href='http://www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=85484'><span style='font-family: Tahoma;'><br /> </span></a></p> <p><span style='font-family: Tahoma;'>این تلویزیون ها از نظر طراحی، قابلیت&zwnj;ها، کیفیت تصویر و ارزش کلی جزء بهترین مدل های موجود در بازار هستند.</span></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

به گزارش مازند اصناف  و به نقل از بازار خبر، تلویزیون‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد جزء بهترین‌های موجود در بازار هستند. این را میزان فروش و نتایج حاصل از نظرسنجی‌های بین‌المللی تصدیق می‌کند.


با بررسی های انجام گرفته و اعمال تست‌های مختلف این تلویزیون‌های با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف مانند طراحی، قابلیت‌ها، کیفیت تصویر و ارزش کلی رتبه‌بندی شده‌اند و جز بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند.

 
سامسونگ PNF85000
سری تلویزیون‌های سامسونگ PNF85000 ازنظر کیفیت تصویر در نوع خود جزء بهترین‌ها هستند. روشنایی تصویر مناسب، عمق بالای رنگ مشکی، جزئیات بالا در سایه‌ها و رنگ‌های دقیق از دیگر ویژگی‌های مناسب سری سامسونگ PNF85000 هستند. 4 عینک سه‌بعدی و بسیاری از قابلیت‌های دیگر مانند منوهای غنی و فرمان‌ها صوتی و لمسی را نیز می‌توانید به ویژگی‌های این تلویزیون اضافه کنید. تنها عیب این تلویزیون را می‌توان قیمت نسبتاً بالای آن دانست.

 


ال جی 55EC9300
 کیفیت صفحه نمایش تلویزیون ال جی 55EC9300 از بسیاری از مدل‌های ال سی دی و پلاسمای موجود در بازار بهتر است. سطح رنگ مشکی بسیار بالا بوده و نور سفید نیز بسیار روشن نشان داده می‌شود از این رو ال جی 55EC9300 گزینه بسیار خوبی برای اتاق‌های بسیار تاریک و روشن است. زاویه دید این تلویزیون بسیار مناسب بوده و دقت نمایش رنگ‌ها بالا است. رزولوشن 1080 نیز برای مدل 55 اینچی بسیار مناسب است. اما این تلویزیون نیز مانند مدل قبلی قیمت بسیار بالایی دارد.

 

 


شارپ LE650
مانند دیگر مدل‌های موجود در این لیست کیفیت بالای نمایش تصویر بزرگ‌ترین نقطه مثبت شارپ LE650 است. سطح رنگ مشکی به انداره کافی تیره بوده و سایه‌ها با جزئیات خوبی نمایش داده می‌شوند. با روشن بودن فضای اتاق، رنگ‌ها انسجام خود را در نمایش حفظ می کنندو سطح رنگ سفید به خوبی متمایز است. تنها نکته منفی در این تلویزیون استفاده از اسپیکرهای نه چندان قوی است. در واقع می‌توان گفت بلندگوهای قدرتمند قربانی طراحی سبک و نازک شارپ LE650 شده‌اند.

 


سونی XBR900B
اگر به دنبال خرید یکی تلویزیون 4k هستید. سونی XBR900B بهترین گزینه در میان این تلویزیون‌ها است. سیستم صوتی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده بسیار قدرتمند است و طراحی و براق آن نیز جلوه خاصی به این تلویزیون با رزولوشن بسیار بالا داده است. در صورت نیاز می‌توانید یک ساب ووفر و دستگاه پخش محتوای 4k مخصوص سونی XBR900B را نیز تهیه کنید. سونی XBR900B جز مدل‌های لوکس در بین تلویزیون‌ها محسوب می‌شود.

 


پاناسونیک AS530
پاناسونیک AS530 در میان رقبای ژاپنی خود نه تنها کیفیت صفحه نمایشی رقابتی دارد بلکه قیمت آن هم نسیت به دیگر مدل‌های موجود در این لیست کمتر است. علاوه بر داشتن دقت رنگ بالا و نمایش رنگ سیاه با سطحی متناسب، طراحی پاناسونیک AS530 یکی از بهترین طراحی‌های شرکت پاناسونیک از ابتدا تا کنون است. زاویه دید صفحه نمایش نیز به اندازه کافی باز در نظر گرفته شده است.




ارسال دیدگاه