استقرارگروههای بازرسی در محل نمایشگاه پائیزه کالا در ساری
اخنصاصي / رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت مازندران در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

استقرارگروههای بازرسی در محل نمایشگاه پائیزه کالا در ساری

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>با هدف رسیدگی به شکایات مردمی بر روند توزیع کالاهای اساسی ، ستاد خبری 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران در محل برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا مستقر است.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف ،نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا از 16 تا 25 شهریورماه در کیلومتر هفت جاده ساری - نکا برپا می شود.

اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری به خبرنگار ما گفت: با هدف رسیدگی به شکایات مردمی بر روند توزیع کالاهای اساسی ، ستاد خبری 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران در محل برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا مستقر است.



وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از برخی تخلفات احتمالی ، رسیدگی به روند توزیع کالاهای اساسی در بین مردم و همچنین ارایه خدمات مطلوبتر غرفه داران به شهروندان ذکرکرد.



هادی نژاد افزایش تقاضا برای خرید مایحتاج ضروری و تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را ازجمله اهداف برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ذکر کرد.



وی اظهارداشـت: در نمایشگاه پائیزه ، کالاهایی از جمله شامل کیف و کفش ، کتاب ، لوازم التحریر و پوشاک تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار به مردم عرضه می شود.



رئیس صنعت،معدن و تجارت ساری در گفتگو با مازند اصناف افزود : با هدف ارایه خدمات مطلوبتر به شهروندان ، علاوه بر استقرار دستگاه های خودپرداز و خودروهای آتش نشانی، سرویس ایاب و ذهاب نیز برای ایاب و ذهاب شهروندان درنظر گرفته شده است.


رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت ساری همچنین از استقرار پنج غرفه ویژه عرضه کالاهای عفاف و حجاب و همچنین توزیع گوشت و مواد پروتئینی در نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا خبرداد.



هادی نژاد با بیان اینکه با هدف تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم روزانه حدود دو تن مواد پروتیینی در بین غرفه داران توزیع می شود ، قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد را به ترتیب 58 هزار و 500 و 170 هزار ریال ذکرکرد و در عین حال گفـت: علاو ه بر این مردم می توانند در صورت نیاز نسبت خرید گوشت گرم نیز از غرفه های مربوطه اقدام کنند.


شایان ذکر است،نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا همه روز از ساعت 15 عصر تا 22 شب برای بازدید علاقمندان دایر است.


انتهای پیام/

م.اسدی


ارسال دیدگاه