نمایشگاه پائیزه شهرستان بابل افتتاح شد+ زمان و مکان
اختصاصي / رئيس اداره صنعت معدن و تجارت بابل در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

نمایشگاه پائیزه شهرستان بابل افتتاح شد+ زمان و مکان

<p><span style='font-family: Tahoma;'>همزمان با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس نمایشگاه پائیزه در شهرستان بابل آغاز به کار کرد.</span></p>

علی اصغری رئیس اداره بازرگانی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار  مازند اصناف از برگزاری نمایشگاه پائیزه بابل همزمان با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس خبر داد.



 رئیس اداره بازرگانی شهرستان بابل با اعلام این خبر افزود : این نمایشگاه  از تاریخ 17 شهریور ماه به مدت 10  روز ادامه خواهد داشت.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اقلام کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه گفت : اقلامی همچون کیف و کفش ، پوشاک ، لوازم التحریر ، نوشت افزار ، دفترچه دانش آموزی ، مواد غذایی و پروتئینی عرضه خواهد شد.

 

رئیس اداره بازرگانی بابل افزود: 70 درصد کالاهای نمایشگاه مرتبط با بازگشایی مدارس است؛ که 15 درصد زیر قیمت بازار به فروش می رسند.


اصغری تصریح کرد : علاقمندان می توانند از ساعت 4 عصر تا 11 شب با مراجعه به نمایشگاه پاییزه بابل  واقع در مصلی بزرگ شهر از کالاهای عرضه شده بازدید نمایند.



وی در خاتمه این گفتگو خاطر نشان کرد : 4 غرفه مرغ،گوشت،یک کالای تنظیم بازار و غرفه عفاف و حجاب به صورت رایگان در این نمایشگاه حضور دارند که شاهد افزایش 35 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.

 

انتهای پیام/

حسن قربانزاده



ارسال دیدگاه