تلاش دشمن برای گرفتن تفکر علوی از مردم مازندران بی نتیجه ماند
رهبري در ديدار با اعضاي ستادکنگره ده هزار شهيد مازندران:

تلاش دشمن برای گرفتن تفکر علوی از مردم مازندران بی نتیجه ماند

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>در آستانه برگزاری کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران اعضای ستاد کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.<br /> <br /> <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف سردار علیجان میرشکار از فرماندهان دفاع مقدس،در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: روز گذشته اعضای ستاد کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
 
وی ادامه داد: این دیدار که در آستانه برگزاری کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران برگزار شد، اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره سرداران و ده هزار شهید مازندران به همراه نمایندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از سرداران دفاع مقدس حضور داشتند.
 
میرشکار افزود: مقام معظم رهبری به نکات مهم و کلیدی در خصوص حماسه و مجاهدت های  مردم مازندران اشاره کردند که چراغ روشنی برای ستاد کنگره بزرگداشت ده هزار شهید مازندران است.
 
 مسئول سابق کنگره شهدای مازندران همچنان بیان داشت: مقام معظم رهبری با اشاره به حماسه مردم هزار سنگر آمل در سال1360 نقش مردم مازندران و فرماندهان را در آزاد سازی و بازسازی سوسنگرد بی بدیل عنوان کردند و از همت بلند مردم این استان تقدیر کردند و فرمودند در بازسازی مناطق جنگی مردم مازندران بازسازی سوسنگرد را تقبل کردند و از همه استانها زودتر تحویل دادند .
 
میرشکار با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب درباره  مردم مازندران که نقش مهمی در انقلاب و همچنین  حضور چشمگیر این مردم در طول دفاع مقدس در قالب یگان های ویژه با محوریت لشکر 25 کربلا داشتند، تصریح کرد: با اینکه رژیم پهلوی در منطقه شمال کشور و در بحث دریا سرمایه گذاری کرده بود، مردم مازندران به خوبی امتحان خود را پس دادند.
 
این فرمانده دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید کردند دشمنان هر چه سعی کردند تا تفکر علوی را از مردم مازندران بگیرند موفق نشدند و مردم مازندران از اول به محض اینکه اسلام را پذیرفتند پیرو آل الله شدند و از ابتدای اسلام آوردنشان شیعه بودند و به تشییع روی آوردند.

 

شایان ذکر است؛اجلاسیه بزرگ سرداران و ده هزار و 400 شهید مازندران، دوازدهم دی ماه امسال با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در مصلی جمعه ساری برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه