از غنی سازی هسته ای نباید به راحتی گذشت / اقتدار ایران دشمن را در پشت خاکریزها نگه داشت
وزير دفاع در کنگره شهداي اصناف مازندران

از غنی سازی هسته ای نباید به راحتی گذشت / اقتدار ایران دشمن را در پشت خاکریزها نگه داشت

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>وزیر دفاع در کنگره شهدای اصناف مازندران بیان داشت:در اختیار داشتن چرخه سوخت و غنی سازی هسته ای بحث ساده ای نیست که از کنار آن به راحتی بگذریم.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل ازبلاغ در تنکابن،صبح امروز کنگره شهدای اصناف مازندران با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در تنکابن برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در اولین کنگره بزرگداشت شهدای اصناف مازندران گفت:تکریم شهدا و برگزاری یادواره در حقیقت ادامه دهنده راه شهدا است.
 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و رهبری این انقلاب از سایر انقلاب های دنیا و رهبران کشور های دیگر متفاوت است ادامه داد: ادامه راه و سبک پیامبران الهی توسط امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری سبب شد انقلاب ما یک انقلاب دینی محسوب شود.

سردار دهقان اظهار داشت: رضوان الهی نتیجه راه شهدا و نعمت الهی شامل شهدا شده است.

وی با اشاره به درجه شهدا عنوان کرد: شهدا به جایگاهی رسیده اند که می توانند آگاهانه پایان زندگی خاکی خود را ترسیم نمایند .

وزیر دفاع خاطرنشان کرد:در دوران دفاع مقدس نورانیت شهدا یادآور نزدیک شدن زمان شهادت شهدا برای خانواده های گرامی شان بودند و حتی بعضی از شهدا زمان و نحوه شهادت خود را به دوستان و خانواده خود خبر می دادند.

سردار دهقان افزود: شهدا اسطوره و اسوه در جامعه هستند و شاخص برای برپا کنندگان عدالت و حق هستند .

دهقان گفت: شهدا روح یک جامعه بوده و خون آنها در جریان یک جامعه موثر است.

وزیر دفاع با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس هیچ گاه کینه ورزی دشمنان از ایران اسلامی کم نشده است تصریح کرد:  دشمنان همچنان در حال توطئه علیه ایران هستند.

وزیر دفاع گفت: ایران اسلامی در عرصه تولید علم سرآمد است ولی دشمن شاید در قدرت اقتصادی و قدرت نظامی به ظاهر برتر از ما باشد ولی با اطلاع از روحیه شهادت طلبی ملت ما و تجربه خود در هشت سال دفاع مقدس می داند نمی تواند پیروز شود و به همین دلیل دشمن همواره در پشت خاکریزهای خود مانده است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است،گفت:دشمنان ایران در تلاش هستند که جامعه ایران اسلامی در تولید علم ناموفق باشد ولی به لطف خداوند از لحاظ علمی کشور ما در سطح جهان مطرح است  و در تولید انرژی صلح آمیز هسته ای باعث شدیم که در کشور های دارای دانش هسته ای قرار بگیریم.

وزیر دفاع یادآور شد: همانطور که در دوران دفاع مقدس شهادت همرزمانمان ما را مصمم تر می کرد در حوزه هسته ای نیز شهدای هسته ای ما را مصمم ، استوار و محکم تر کرد تا بتوانیم بدون امکانات خارجی نیاز های خود را برطرف کنیم .

وی بیان داشت:در اختیار داشتن چرخه سوخت و غنی سازی هسته ای بحث ساده ای نیست که از کنار آن به راحتی بگذریم این علم هسته ای باعث شد که کشورهای استکباری به زانو در آیند.

دهقان افزود :توقع ملت از تیم مذاکره کننده هسته ای در مقابل بیگانگان این است که پشتیبانی مردم شهادت طلب را همراه خود احساس کنند.

وی درباره درشت گویی دشمن علیه ایران خاطر نشان کرد: گستاخی دشمن به خاطر بدست آوردن دل رژیم صهیونیستی است ولی واقعیت داشتن دانش هسته ای ایران اسلامی را نمی توان کتمان کرد .

دهقان افزود: مثلث رهبری اسلام و مردم ملت ما را در مسیر حقانیت پیش می برد .

وزیر دفاع در پایان یادی از لشکر 25 کربلا کرد و گفت: افتخارات این لشکر خط شکن یادمان نمی رود و یادمان نمی رود هر جا عملیات دشواری این لشکر افتخار آفرینی می کرد و 10000 شهید و هزاران جانباز افتخاراتی فراموش نشدنی برای مازندران خواهند بود.

گفتنی است وزیر دفاع با حضور در مزار شهید شیرودی واقع در شهر شیرود با شهید شیرودی و شهدای شیرود تجدید میثاق کرد.



ارسال دیدگاه