توقف اينترميلان برابر بولونيا

توقف اينترميلان برابر بولونيا

<p style='text-align: justify; '><span style='font-size: 12px; '><span style='font-family: Tahoma; '>&nbsp;</span></span><span style='font-size: 12px; '><span style='font-family: Tahoma; '><font color='#000'>اينتر در ادامه هفته&zwnj; سيزدهم سري A با تساوي يک بر يک برابر بولونيا متوقف شد.</font></span></span></p>

 به گزارش مازنداصناف ، هفته‌ سيزدهم رقابت‌هاي سري A با انجام يک ديدار پيگيري شد که در آن جدال دو تيم اينتر و بولونيا برنده‌اي نداشت و بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

در اين ديدار که در ورزشگاه خانگي بولونيا برگزار شد ، ابتدا بازيکنان ميزبان در دقيقه‌ 12 توسط کونه به گل رسيدند و نيمه اول با همين نتيجه‌ به پايان رسيد، اما در نيمه دوم اين اينتر بود که بازي را بهتر آغاز کرد و در دقيقه‌ 51 توسط جاناتان موريرا به گل رسيد تا بازي با همين نتيجه‌ به پايان برسد و امتيازات تقسيم شود.

اينتر با اين تساوي 26 امتيازي شد و در همان رده چهارم جدول رده‌بندي باقي ماند.

هفته‌ سيزدهم سري A امشب (دوشنبه) با انجام يک ديدار به پايان مي‌رسد که در آن رم در ورزشگاه خانگي خود از کالياري پذيرايي مي‌کند .

در جدول رده‌بندي يوونتوس با 34 امتياز در صدر قرار دارد. رم با 32 امتياز و يک بازي کمتر در جايگاه دوم است. ناپولي هم با 28 امتياز سوم است.


ارسال دیدگاه