جدیدترین قیمت سیم‌کارت

جدیدترین قیمت سیم‌کارت

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مروری بر آخرین قیمت&zwnj;های سیم&zwnj;کارت گویای آن است که طی یک ماه گذشته قیمت سیم کارت&zwnj;های دائمی همراه تا حدی افزایش داشته است. </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از ایسنا، در حال حاضر بنابر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت کد یک در بازار با قیمتی حدود دو میلیون تومان خریداری شده و بالای دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که البته این رقم بستگی به میزان رند بودن شماره دارد و هرقدر کد رند‌تر باشد قیمت آن بالاتر می‌رود.

در کد‌های دو همراه اول گفته می‌شود قیمت خرید ۹۰۰ هزار تومان و قیمت فروش بالای یک میلیون تومان است البته اگر خط صفر کد دو پیدا شود قیمت آن بالای یک میلیون و ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود. گفته می‌شود کد دو صفر بسیار کم است.

سیم‌کارت‌های کد سه هم با قیمت ۸۰۰ تومان خریداری شده و بالای ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند که در صورت صفر بودن قیمت آنها بسته به رند‌بودن به بیش از یک میلیون تومان هم خواهد رسید.

اما کد‌های چهار و پنج به ترتیب با قیمت ۵۰۰ و ۴۵۰ هزارتومان خریداری شده و هنگام فروش بالغ بر ۶۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند. کد شش همراه اول نیز در بازار حدود ۳۷۰ هزار تومان خریداری شده و بیش از ۴۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم کارتهای کد هفت در صورتی که کارکرده باشند حدود ۳۰۰ هزار تومان خریداری شده و بالای ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند که البته اگر این خط‌ ها صفر باشند مبلغ خرید و فروش آنها به ترتیب به ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

سیم‌کارت‌های کد هشت هم در صورتی که صفر باشند ۲۵۰ هزار تومان خریداری شده و با قیمتی بالغ بر ۳۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. همچنین سیم‌کارت‌های کد هشت کارکرده با قیمتی حدود ۲۰۰ هزار تومان خریداری شده و حدود ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

کد‌های ۹ که به تازگی وارد بازار شده‌اند هم در صورتی که صفر باشند حدود ۲۰۰ هزار تومان خریداری شده و حدود ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند که البته با توجه به مدت زمان کوتاهی که از ارائه‌ی این سیم‌کارت در بازار می‌گذرد گفته می‌شود سیم‌کارت کد ۹ کارکرده در بازار بسیار بسیار کم است.


ارسال دیدگاه