يوونتوس با شکست ليورنو صدرنشين شد
هفته سيزدهم سري A

يوونتوس با شکست ليورنو صدرنشين شد

<p style='text-align: justify; '><span style='font-size: 12px; '><span style='font-family: Tahoma; '>&nbsp;<span style='text-align: justify; '>سيزدهمين هفته از رقابت&zwnj;هاي ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا با پيروزي مدافع عنوان قهرماني رقابت&zwnj;ها در خانه ليورنو و صعودش به صدر جدول رده&zwnj;بندي پيگيري شد.</span></span></span></p>

 به گزارش مازنداصناف ، در ادامه ديدارهاي هفته سيزدهم سري A، امشب (يک‌شنبه) 5 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها يوونتوس، مدافع عنوان قهرماني در خانه ليورنو با نتيجه 2 بر صفر پيروز شد.به گزارش تسنيم، گل نخست اين بازي را فرناندو يورنته در دقيقه 63 به ثمر رساند. دومين گل بانوي پير را هم کارلوس توس در دقيقه 75زد تا هر 2 مهاجم تيم تحت هدايت آنتونيو کونته در اين بازي گلزني کرده باشند. يوونتوس با اين برد 34 امتيازي شد و با 2 امتياز برتري نسبت به رم، جاي قرمزپوشان پايتخت را در صدر جدول رده‌بندي سري A گرفت.

در ديگر بازي مهم امشب، سامپدوريا ميزبان لاتزيو بود و ابتدا با گل روبرتو سوريانو در دقيقه 67 پيش افتاد اما لوريک کانا در دقيقه 90 گل تساوي را به ثمر رساند تا اولين حضور سينشا ميهايلوويچ به عنوان سرمربي جديد سامپدوريا با تساوي همراه شود.

در ساير ديدارها نيز نتايج زير رقم خورد:

ساسولو 2 - آتالانتا صفر

تورينو 4 - کاتانيا يک

اودينزه يک - فيورنتينا صفر

در آخرين بازي روز دوم هفته سيزدهم تيم اينتر از ساعت 23:15 به وقت تهران ميهمان بولونيا خواهد بود. فردا شب (دوشنبه) نيز رم ميزبان کالياري خواهد بود. در جدول رده‌بندي سري A، يوونتوس با 34 امتياز صدرنشين است، رم با 2 امتياز کمتر در رده دوم قرار دارد و ناپولي با 28 امتياز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.


ارسال دیدگاه