به‌رسمیت شناختن حق هسته‌ای حاصل تحمل ملت در برابر تحریم‌ها بود
نايب رئيس کميسيون عمران مجلس:

به‌رسمیت شناختن حق هسته‌ای حاصل تحمل ملت در برابر تحریم‌ها بود

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس به&zwnj;رسمیت شناختن حق هسته&zwnj;ای ایران را حاصل صبر و تحمل ملت بزرگوار ایران در برابر تحریم&zwnj;های دشمنان دانست.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، احمد‌علی مقیمی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانداران گلوگاه در پاسخ به این سئوال که موفقیت ایران در مذاکرات ژنو سه چگونه به دست آمد، گفت: همان‌طور که خداوند در قرآن می‌فرماید:" کما فستقم امرت"، امروز وعده خداوند تحقق پیدا کرد.

وی افزود: دستاورد ایستادگی در مقابل استکبار و تحمل و صبر در برابر تحریم‌ها،پیروزی بزرگ به‌رسمیت شناختن حق مسلم ایران یعنی غنی‌سازی اورانیوم در حال حاضر به میزان پنج درصد است.

عضو خانه ملت همچنین در جمع مدیران ادارات و نهادها،پیروزی جوانان ورزشکار ایرانیِ رشته‌های والیبال و فوتبال ساحلی در مقابل دو قدرت برتر جهان را تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بودجه کشور، مازندران و شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: امسال بودجه کشور با 236 هزار میلیارد تومان بسته شد که تاکنون نزدیک به 20 درصد یعنی 30 هزار میلیارد تومان تحقق یافت، 313 میلیارد تومان سهم مازندران است که تا دو هفته قبل 12.9 میلیارد تومان آن یعنی حدود 40 میلیارد تومان تخصیص یافت که بودجه شهرستان گلوگاه 4.8 میلیارد تومان تصویب و تا امروز هنوز ریالی تحقق نیافت.

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از زحمات سمیع‌الله مظفری فرماندار سابق شهرستان گلوگاه، از حسن انتخاب استاندار و معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار مازندران برای معرفی عیسی قاسمی ‌طوسی به‌عنوان سرپرست فرمانداری گلوگاه هم تشکر کرد.

استفاده از تمام ظرفیت‌های گلوگاه و در نظر گرفتن مطالبات همه گرایش‌های موجود، پیگیری تعهدات فرماندار قبلی در بحث عمرانی و ثبات مدیریت، از پیشنهاداتی بود که نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه برای سرپرست فرمانداری گلوگاه داشت.


ارسال دیدگاه