درخواست افزایش 30 درصدی نرخ خدمات مکانیسین‌های اتومبیل
رئيس اتحاديه مکانيسين‌هاي اتومبيل :

درخواست افزایش 30 درصدی نرخ خدمات مکانیسین‌های اتومبیل

<p><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس اتحادیه مکانیسین&zwnj;های اتومبیل&nbsp; گفت: درخواست افزایش 30 درصدی نرخ خدمات را ارائه داده&zwnj;ایم که هنوز با این موضوع موافقت نشده است.<br /> </span></p>


مازند اصناف : به گزارش اتاق اصناف ایران به نقل  از ایسنا، رضا نیک آیین،با بیان اینکه تعرفه‌های ما از سال 1391 تا به امروز تغییری نکرده اظهار کرد: با توجه به این که مالیات، بیمه، هزینه های کارگر وانرژی با افزایش مواجه شده ولی تعرفه‌های ما تغییری نکرده است و همچنان با نرخ سال 1391 کار می کنیم.

 

وی ادامه داد: البته برخی واحدها به صورت غیرقانونی تعرفه‌های خود را افزایش دادند که این واحدها غیر قانونی بوده و دارای مجوز از اتحادیه نیستند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1800 واحد صنفی مجوزدار و 4000 واحد صنفی غیر مجاز داریم تصریح کرد: باید با این گونه واحدها که رشدی قارچ گونه دارند برخورد کنیم چون برخی از این واحدها در زمان تعمیر اتومیبل اقدام به جابجایی لوازم یدکی ماشین می کنند و لوازم کهنه را به جای لوازم نو قرار می‌دهند.

 

رئیس اتحادیه مکانیسین‌های اتومبیل تهران ادامه داد: این دسته از واحدها مالیات و بیمه پرداخت نکرده و از طرفی اجرتی چند برابر از مردم اخذ می‌کنند و این موضوع از مهم‌ترین معضلات این صنف محسوب می شود.

 

وی افزود: کسانی که با واحدهای غیر مجاز برخورد می کنند می توانند شکایات خود را با شماره‌های 77531614 و 77531723 مطرح کنند و ما بازرسانی در این بخش داریم که فعالیت واحدها را مورد بررسی قرار دهند.

 

نیک‌آیین در عین حال تصریح کرد:نرخ انجام خدمات در واحدهای صنفی مجاز در دید عموم گذاشته شده و بر اساس آن خدمت رسانی انجام می‌شود.



ارسال دیدگاه