تکمیل پروژه‌های مازندران با یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار
معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران مطرح کرد

تکمیل پروژه‌های مازندران با یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه بهره&zwnj;برداری خوبی از ظرفیت&zwnj;ها نداریم،گفت: اگر یک&zwnj;هزار میلیارد تومان داشته باشیم تازه می&zwnj;توانیم پروژه&zwnj;های دوران رئیس جمهور قبلی را تکمیل کنیم.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، علی‌رضا یونسی‌رستمی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران این شهرستان، با اشاره به موفقیت‌های اخیری که ایران در حوزه ورزش و سیاست به دست آورد، اظهار داشت: خداوند این ملت را شایسته کرامت و بزرگواری می‌داند، نام ایران در عرصه‌های مختلف به زیبایی می‌درخشد و مردم و آزادی‌خواهان ما را به سمت شکوفایی رهنمون می‌کند.

وی افزود: ما هیچ چاره‌ای جز اینکه از فرصت‌های موجود بیشترین استفاده را بکنیم، نداریم، بیشترین آب و خاک و جنگل و زمین و دریا را در همین منطقه داریم و باید تدابیری برای بهره‌برداری اصولی اندیشیده شود.

یونسی‌رستمی با بیان اینکه تا هماهنگی و وحدت رویه در کارها ایجاد نشود؛ پیشرفت حاصل نمی‌شود، تصریح کرد: درد ما این است که باید با هم باشیم و نیستیم، و از ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌برداری نمی‌کنیم.

وی در ادامه گفت: وقتی همه با هم باشیم، توانایی‌ها چند برابر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مردم گلوگاه را شفافیت، صداقت، اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

یونسی‌رستمی با اشاره به پروژه‌های زیادی که باید در استان اجرا شوند، اظهار داشت: اگر یک‌هزار میلیارد تومان داشته باشیم تازه می‌توانیم پروژه‌های دوران رئیس جمهور قبلی را تکمیل کنیم.

این مسئول، در پایان سخنان خود، گفت: باید به ‌‌دور از حب و بغض گروهی و جناحی در مسیر پیشرفت قدم بگذاریم.


ارسال دیدگاه