مشکلات اتحادیه رنگ فروشان مرکز استان از زبان رئیس اتحادیه

مشکلات اتحادیه رنگ فروشان مرکز استان از زبان رئیس اتحادیه

<p><span style='font-family: Tahoma;'>سود جویی شرکت های تولید کننده رنگ و تلاش برای بقا در بازار رقابت ,&nbsp; سبب شده تا کیفیت&nbsp; را قربانی اهداف شخصی شان کنند.</span></p>

اختصاصی مازنداصناف - حسن قربان زاده - جاوید حقیان رئیس اتحادیه رنگ فروشان مرکز استان به خبرنگار ما در خصوص مشکلات عمده ی اتحادیه رنگ فروشان گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات عمده عدم کیفیت کناسب رنگ هاست.

وی در ادامه افزود: سود جویی شرکت های تولید کننده رنگ و تلاش برای بقا در بازار رقابت سبب شده تا کیفیت قربانی اهداف شخصی شان شود.

حقیان تصریح کرد: متاسفانه این شرکت ها با در نظر گرفتن سودی مناسب و وسوسه انگیز برای کاسبان بستر مناسبی را برای خریداری محصولاتشان فراهم نموده اند ؛ بی شک این امر به ضرر مصرف کننده است.

رئیس اتحادیه رنگ فروشان مرکز استان در ادامه اذعان داشت: مشکل دیگری که مدتهاست با آن دست و پنجه نرم می کنیم مشکل تداخل صنفی ما با اتحادیه ی ابزار و یراق است. متاسفانه اعضای این اتحادیه اقدام بفروش ابزار کار رسته رنگ فروشان می کنند که این امر تخلف صنفی محسوب می گردد.

حقیان در خاتمه گفت: علی رغم پیگیری های مستمر ما تا کنون در حل این مشکل موفق نبوده ایم و از مسئولین مربوطه می خواهیم که برای حل این معضل چاره اندیشی و اقدام جدی نمایند.


ارسال دیدگاه