دشمنان برای ضربه‌زدن به کانون خانواده برنامه‌های ویژه‌ دارند
مديرکل امور بانوان استانداري مازندران:

دشمنان برای ضربه‌زدن به کانون خانواده برنامه‌های ویژه‌ دارند

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه دشمنان برای ضربه&zwnj;زدن به کانون خانواده برنامه&zwnj;های ویژه&zwnj; دارند گفت: باید برای عمل به وصیت شهدا، در نهادینه کردن حجاب و پوشش در جامعه گام برداریم.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، مریم جمشیدی ظهر امروز در سومین روز از شهادت شهیده «رقیه حسین‌زاده» شهیده حملات تروریستی لبنان در جمع بانوان حسینیه ولیجی‌محله نکا اظهار داشت: شهدا دارای مقام بلند و ارزشی در نزد باری تعالی هستند و هیچ ترور و شهادتی نمی‌تواند ما را از ادامه تحقق آرمان‌های این انقلاب باز دارد.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران افزود: این شهیده بزرگوار، خون و جانش را در راه اسلام داده و امیدواریم که تمام بانوان قدم در راه اسلام گذاشته و راه این شهیده و شهدای دیگر این مرز و بوم را ادامه دهند.

جمشیدی با تاکید بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف از تاکیدات مهم تمام وصایای شهدا است و لذا ما باید برای عمل به وصیت شهدا، در نهادینه کردن حجاب و پوشش در جامعه گام برداریم.

وی با اشاره به حملات ددمنشانه دشمنان افزود: این حملات نشان از ضعف آنان در مقابل مسلمانان است، مردم ایران همانند همیشه استوارتر و مصمم‌تر در دفاع از خون شهدا گام برمی‌دارند.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با بیان اینکه دشمنان برای ضربه‌زدن به کانون خانواده برنامه‌های ویژه‌ای دارند یادآور شد: کمرنگ کردن ارزش‌های نظام و انقلاب از جمله برنامه‌های دشمن در این رابطه است که باید با مراقبت کامل وارد شویم.

جمشیدی با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی نیز شاهد تشویق رزمندگان توسط خانواده‌هایشان بودیم، ادامه داد: خانواده شهدا با حمایت از فرزندانشان پشتیبان ولایت بودند و اگر همراهی خانواده‌های شهدا نبود امروز مملکت ما در چنین جایگاه والا و ارزشمندی قرار نداشت.

وی گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم و باید در تکریم از آنان بیش از گذشته و فعال تر وارد شویم.

جمشیدی اضافه کرد: دیدار مکرر با خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه شهدای گمنام از جمله برنامه‌هایی است که با قوت دنبال می‌شود و در این راستا در مازندران با تمام توان وارد شده‌ایم تا ارزش‌های نظام و دفاع مقدس پابرجا بماند.

وی گفت: خانواده شهدا با خداوند پیمان ناگسستنی بسته‌ و همیشه به آن پایبند هستند و نباید شهدا و خانواده‌هایشان در مشکلات و ناملایمات زندگی از یاد ما بروند بلکه آنها همیشه ماندگار و ابدی هستند.

در ضمن مشاور امور بانوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، مشاور امور بانوان مدیرکل بنیاد شهید مازندران، مسئول امور بانوان فرمانداری نکا و جمعی از بانوان استانداری در این مراسم حضور و با اهداء این فاتحه با آرمان‌های این شهیده تجدید پیمان بستند.


ارسال دیدگاه