5 واحد تولیدی و صنعتی مازندران تجلیل شدند
به‌عنوان صادرکننده نمونه

5 واحد تولیدی و صنعتی مازندران تجلیل شدند

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>معاون برنامه&zwnj;ریزی شرکت شهرک&zwnj;های صنعتی مازندران از تجلیل 5 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک&zwnj;های صنعتی به عنوان صادرکننده نمونه استان خبر داد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف از فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، علی عمرانی‌راد از تجلیل 5 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی به عنوان صادرکننده نمونه استان خبر داد.

وی گفت: در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان از پنج واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی به عنوان صادرکننده نمونه تقدیر شد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: این مراسم با حضور فلاح استاندار مازندران، معاون سازمان توسعه تجارت، نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم 15 تولیدکننده دارای بیشترین حجم صادراتی تجلیل شدند که واحدهای تولیدی و صنعتی لوله و پروفیل جویبار، فرآورده‌های لبنی دوشه آمل، دانی شاد، خزر الکتریک و خشکبار الماس‌یار مستقر در شهرک‌های صنعتی استان که در زمینه‌های صنایع غذایی، الکتریکی و صنعتی فعالیت دارند، در این بین جای داشتند.


ارسال دیدگاه