پیروزی پرگل شاگردان محمود فکری مقابل نماینده بوشهر
هفته هفتم ليگ دسته دوم فوتبال

پیروزی پرگل شاگردان محمود فکری مقابل نماینده بوشهر

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>شاگردان محمود فکری در تیم فوتبال شهرداری جویبار مقابل نماینده بوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پیروزی پرگل را از آن خود کردند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری جویبار، از هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم شهرداری جویبار در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر موفق شد کارگر بنه گز تنگستان را به نتیجه پرگل 4 بر 2 شکست دهد.

گل‌های تیم شهرداری جویبار توسط رضا مدانلو در دقیقه 13، محمود حسن‌زاده دقیقه 22، رسول بهرامی دقیقه 35 و کامران فدائی در دقیقه 59 به ثمر رسید.

تیم فوتبال شهرداری جویبار با برتری مقابل کارگر بنه گز تنگستان بوشهر علاوه بر کسب دومین پیروزی پیاپی خود موفق شد به نخستین برد سه امتیاز در خارج خانه دست یابد.

شهرداری‌چی‌های جویباری که برای رسیدن به رده‌های بالای جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند نیمه اول را کوبنده آغاز کردند و در همان دقیقه 13 بازی موفق شدند به نخستین گل خود دست یابند.

مصطفی بابایی با یک ضربه ایستگاهی، توپ بلندی روی دروازه حریف ارسال کرد تا رضا مدانلو با ضربه سر خود اولین گل تیم شهرداری را رقم بزند.

تنگستانی‌ها که پس از دریافت چهار گل نیز دست از تلاش و کوشش نکشیدند از بی‌انگیزگی شاگردان محمود فکری پس از گل چهارم شهرداری استفاده کردند تا در دقایق 66 و 73 موفق شدند دو گل از چهار گل خورده را جبران کنند و در نهایت این دیدار با نتیجه پرگل 4 بر 2 به سود شهرداری جویبار پایان یابد.

لازم به ذکر است، تیم شهرداری جویبار با این پیروزی 9 امتیازی شد تا رده پنجم جدول را در اختیار گیرد و تیم کارگر بنه‌گز نیز با این شکست در امتیاز 3 باقی ماند تا در قعر جدول جا خوش کند.


ارسال دیدگاه