ایجاد شبکه‌های مجازی بازاریابی ضروری است / اصناف بزرگترین تشکل فعال در عرصه اقتصاد خرد است
به گزارش مازند اصناف / عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي :

ایجاد شبکه‌های مجازی بازاریابی ضروری است / اصناف بزرگترین تشکل فعال در عرصه اقتصاد خرد است

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مازند اصناف - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد سنتی در کسب و کار باید به رویکرد جدید تبدیل گردد،گفت: با توجه به تحولات اقتصادی در کشور، استفاده از شیوه های سنتی در کسب و کار دیگر پاسخگوی نیاز اصناف نیست، این قشر باید به تکنولوژی روز&nbsp; و روش های علمی تجارت مجهز و آگاه شوند.</span></p>

مازند اصناف محمدرضا پورابراهیمی درگفت وگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران، با بیان اینکه ایجاد شبکه‌های مجازی بازاریابی ضروری است، افزود: برای خروج نظام تولید و توزیع از چالشی که امروز گرفتار آن شده است، باید شبکه های مجازی بازاریابی را ایجاد کرد تا  اصناف از رویکرد سنتی خارج شوند.

 

وی با بیان اینکه اصناف بزرگترین تشکل فعال در عرصه اقتصاد خرد هستند، ادامه داد: اکنون که جایگاه اصناف در اقتصاد کشور  دچار یک تحول اساسی شده است، آنها باید با استفاده از ظرفیت‌های  قانونی جایگاه‎ خود را ارتقاء بخشند.

 

وی گفت: اتاق اصناف ایران قطعا در کنار اتاق تعاون و اتاق بازرگانی می‌‎تواند بعنوان زیر مجموعه اقتصادی کشور نقش مهمی را در تصمیم‌گیری‌ها برای رسیدن به جایگاه مطلوب  اقصادی کشور، ایفا کند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصناف از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی پشتیبان نظام و مقام معظم رهبری بوده‌اند، گفت: اگر حمایت‌های اصناف نبود، آرامش و امنیت در جامعه و موفقیت در عرصه‌های مختلف  برای کشور فراهم نمی‌شد.

 

پورابراهیمی در خاتمه تاکید کرد: قانون نظام صنفی نتیجه تعامل دولت و مجلس با اصناف است که امیدورایم اجرای این قانون موفقیت اصناف و رونق کسب و کار را به همراه داشته باشد.

 

انتهای پیام /

 


ارسال دیدگاه