امام تاکید زیادی بر اجرای اقتصاد اسلامی در کشور داشت
رئيس علمي انجمن اقتصاد اسلامي :

امام تاکید زیادی بر اجرای اقتصاد اسلامی در کشور داشت

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مطمئن باشید اگر مسولان ما در طی این مدت فرامین اقتصاد اسلامی را در کشور اجرایی میکردند ما الان این قدر مشکل اقتصادی در کشور نداشتیم : اقتصاد اسلامی برای تمام این بخشها برنامه دارد اما ما هیچ وقت به این برنامه ها توجه نکردیم....</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از تراز ,  رئیس علمی انجمن اقتصاد اسلامی در گفتگو با تراز با بیان اینکه متاسفانه هیچ گاه در دولتهای پس از انقلاب ، اقتصاداسلامی در کشورعملیاتی و اجرایی نشده است گفت: شاید یکی از مهم ترین دلایل این موضوع عدم اهتمام مسولان به مفهموم اقتصاد اسلامی بوده است.
میثم موسایی با اشاره به این موضوع که حضرت امام خمینی تاکید زیادی بر اجرای اقتصاد اسلامی داشتند گفت: امام راهکار همه مشکلات و چالش های اقتصادی کشور را اجرای فرامین اقتصاد اسلامی در کشور میدانستند وبارها به مسولان به خصوص مقامات اقتصادی دستور دادند فرامین و قوانین اقتصاداسلامی را در کشور عملیاتی کنند.
عضوهیات علمی دانشگاه تهران در ادمه در پاسخ به این سوال که چرا دولتهای پس از انقلاب فرامین اقتصاد اسلامی را در کشور اجرا نکردند گفت: این را باید از مقامات اقتصادی وقت پرسید اما به اعتقاد من مهم ترین دلیل این موضوع این بوده که مسولان وقت اعتقادی به اقتصاد اسلامی نداشتند.
وی در ادامه گفت: مطمئن باشید اگر مسولان ما در طی این مدت فرامین اقتصاد اسلامی را در کشور اجرایی میکردند ما الان این قدر مشکل اقتصادی در کشور نداشتیم . وی به مشکلات دربخش های بانکی ، کشاورزی ، واردات و....در کشور اشاره کرد و گفت : اقتصاد اسلامی برای تمام این بخشها برنامه دارد اما ما هیچ وقت به این برنامه ها توجه نکردیم.


ارسال دیدگاه