1644 گزارش مردمی در دو ماهه نخست سالجاری / گران فروشی بیشترین شکایت مردمی
اختصاصي / مدير نظارت و بازرسي سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران در گفتگو با مازند اصناف خبر داد :

1644 گزارش مردمی در دو ماهه نخست سالجاری / گران فروشی بیشترین شکایت مردمی

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>در دو ماهه نخست سال جاری<span style='font-size: 12px;'><span style='font-family: Tahoma;'> گران فروشی با 1260 مورد، کم فروشی و تقلب با 184 مورد و عدم درج قیمت با 129 مورد بیشترین فراوانی گزارش های دریافتی را به خود اختصاص دادند.</span></span></span></p>

حسین اصغر زاده مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران در گفتگو با  مازند اصناف  گفت : در دو ماهه نخست سال جاری از مجموع 1644 گزارش مردمی 1220 مورد بصورت تلفنی، 41 مورد حضوری و 383 مورد بصورت کتبی دریافت گردید.

وی در ادامه تصریح کرد : از مجموع کل گزارشات دریافتی ، 92/99 درصد پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد 825 مورد یعنی نزدیک به 50 % کل گزارشات واصله  منجر به کشف تخلف گردید.

اصغرزاده در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص بیشترین آمار شکایات بر اساس بندهای تخلف صورت گرفته پاسخ داد: گران فروشی با 1260 مورد، کم فروشی و تقلب با 184 مورد و عدم درج قیمت با 129 مورد بیشترین فراوانی گزارش های دریافتی را به خود اختصاص دادند.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندراندر خاتمه به خبرنگار مازند اصناف گفت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل و نقل مسافر،غذاهای رستوران و قهوه خانه ای ، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات صورت گرفته را مشمول می شوند.

گفتنی است شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.



ارسال دیدگاه