مقایسه قیمت زمین در مناطق مختلف ساری / ارزان ترین و گران ترین مناطق ساری
اختصاصي / گزارش مازند اصناف از بازار زمين و املاک در مازندران

مقایسه قیمت زمین در مناطق مختلف ساری / ارزان ترین و گران ترین مناطق ساری

<p><span style='font-family: Tahoma;'>عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاور املاک ساری در گفتگو با مازند اصناف از نرخ زمین در مناطق چهار گانه ساری خبر داد.<br /> </span></p>

محمود رضا فتحی دبیر اتحادیه مشاورین املاک مرکز مازندران در گفتگو با مازند اصناف  گفت : از ابتدای سال جاری تال کنون با افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت زمین و املاک روبرو بوده ایم.

 

وی در ادامه تصریح کرد : علت اصلی این گرانی و رشد قیمت عدم تعادل بین عرضه و تقاضا است. بنحوی که تقاضا برای خرید زمین و املاک  زیاد و زمین و املاک جهت عرضه به مشتریان کم است. این تناقض سبب گرانی در بازار شده است.

 

فتحی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اعلام قیمت زمین در مناطق مختلف ساری گفت : برای اعلام قیمت زمین باید ساری را به چهار قسمت کلی شمال(600 دستگاه) ، جنوب(بلوار کشاورز) ، شرق(پل تجن بلوار امام رضا (ع) ) و غرب (میدان امام ) تفکیک کنیم.

 

عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاور املاک مرکز استان خاطر نشان کرد: با این تفکیک قیمت زمین بطور متوسط  در بالاترین نقطه شهر و با تراکم بالا  تا مرز 3.000.000 تومان ، در پایین ترین سطح بطور میانگین 700.000 تومان و بطور متوسط و در حد متعادل 1.000.000 تومان خرید و فروش می گردد.

فتحی در خاتمه به

سوال خبر نگار ما در خصوص ارزانترین و گرانترین نقاط شهر ساری در خرید و فروش زمین و املاک پاسخ داد : منطقه کوی پیوندی ساری با توجه به موقعیت ویزه و استقبال فراوان انبوه سازان با نرخ 3.500.000 الی 4.000.000 تومان و منطقه 600 دستگاه و کوی برق با نرخ 3.000.000 تومان در بالاترین نرخ زمین و مناطق بلوار کشاورز ، کوی طالقانی و دخانیات با نرخ میانگین 700.000 تا 1.000.000 تومان در پایین ترین سطح قیمت در معاملات ساری خرید و فروش می گردند.

 

انتهای پیام/

حسن قربان زاده


ارسال دیدگاه