از مسئولان تقاضای تاسیس کشتارگاه دامی داریم / نرخ گوشت در فریدونکنار
اختصاصي / رئيس اتحاديه ي قصابان فريدونکنار در گفتگو با مازند اصناف :

از مسئولان تقاضای تاسیس کشتارگاه دامی داریم / نرخ گوشت در فریدونکنار

<p><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس اتحادیه قصابان فریدونکنار در گفتگو با مازند اصناف از عدم فقدان کشتارگاه در فریدونکنار و مشکلات ناشی از آن برای تامین گوشت دامی خبر می دهد.<br /> </span></p>

محمود سلامت رئیس اتحادیه قصابان فریدونکنار در گفتگو با  مازند اصناف گفت : متاسفانه به دلیل عدم دارا بودن کشتارگاه دامی در فریدونکنار قصابان این شهر مجبورند برای تامین گوشت مورد نیاز ضمن متحمل شدن هزینه حمل و نقل ، با طی مسیر بابل به فریدونکنار به حد فاصل 100 تا 120 کیلومتر مشقت های فراوانی را تحمل کنند.


وی در ادامه تصریح کرد : باید اضافه کنم که نرخ 280 تومانی کرایه حمل بازای هر کیلو گوشت در سال قبل ، با افزایش 200 تومانی به نرخ 480 تومان بازای هر کیلو گوشت دامی در سال جاری رسیده است که این امر سبب کاهش سود قصابان و در نهایت افزایش نسبی قیمت گوشت نیز گردیده است.


سلامت در ادامه این گفتگو با خبرنگار مازند اصناف اظهار داشت : علیرغم مشکلات موجود و افزایش هزینه های جاری در سال جاری ، تقاضای ما از مسئولان تغییر تعرفه برق نگهداری گوشت دام در سردخانه ها است. چرا که این امر موجب کاهش هزینه ها و در نهایت کاهش قیمت نهایی برای مصرف کنندگان می گرد.


رئیس اتحادیه قصابان فریدونکنار در خاتمه قیمت انواع گوشت دامی در بازار گوشت فریدونکنار را به شرح ذیل اعلام نمود:


 

 

قیمت گوشت گاوی و گوسفندی  در بازار فریدونکنار : 


گوشت گاوی با استخوان
26000 تومان
گوشت گوساله بدون استخوان
28.000 - 30.000 تومان

گوشت گوسفندی ، بز و میش
24.000 - 25.000  تومان
گوشت بره و بزغاله
28.000 - 30.000 تومان

 

 انتهای پیام/

حسن قربان زاده


 



ارسال دیدگاه