افزایش 300 درصدی مالیات طلافروشان تنکابنی
اختصاصي / رئيس اتحاديه ي زرگران تنکابن در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

افزایش 300 درصدی مالیات طلافروشان تنکابنی

<p><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان تنکابن از افزایش 300 % مالیات نیمی از طلافروشان تنکابن خبر داد.<br /> </span></p>

محمد علی بهجتی رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان تنکابن در گفتگو با مازند اصناف گفت : مبالغ در ج شده بر روی فیش های مالیاتی نیمی از طلا فروشان تنکابن رشد 300 % نسبت به سال گدشته داشته است.

 

وی در ادامه تصریح کرد : در حالی فیش های 12 تا 17 میلیون تومانی اداره مالیات برای متصدیان نیمی از زرگران تنکابن صادر گردیده است که این میزان در سال گذشته حداکثر به مبلغ  4 تا 5 میلیون تومان بوده است.

 

رئیس اتحادیه زرگران تنکابن ضمن ابراز نارضایتی و اعتراض اعضای این اتحادیه از صدور فیش های مالیاتی سال 93 افزود : ما مراتب اعتراض خود را طی نامه ای  تقدیم دکتر شریعت نزاد نماینده محترم شهرهای تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی نموده ایم ، و ایشان ضمن پیگیری و تماس با مسئولان شهری و استانی نتیجه را منوط به برگزاری جلسه هفته آتی عنوان کرد.

 

جعفرزاده رئیس اتاق اصناف تنکابن نیز ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار مازند اصناف گفت : بلافاصله پس از اطلاع از این مطلب و ضمن تنظیم شکایت نامه کتبی از سوی روسای اتحادیه های صنفی مراتب را به اطلاع دکتر شریعت نژاد نماینده محترم مردم تنکابن رساندیم تا پیگیری های لازم را از اداره دارایی و مالیات استان مازندران دنبال نماییم.

 

جعفرزاده در خاتمه از صدور فیش مالیاتی  70 میلیونی برای یک واحد مرغ فروشی در تنکابن خبر داد که هم اکنون برای تایید و صحت مبلغ آن در حال بررسی است.

 

انتهای پیام/

حسن قربان زاده



ارسال دیدگاه