رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در زیراب بستری شد
اختصاصي / بعلت شدت فشار کاري

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در زیراب بستری شد

<p><span style='font-family: Tahoma;'>مازند اصناف - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران بعلت شدت فشار کاری در بیمارستان شهدای زیراب بستری شد.<br /> </span></p>

سعدی عبدالهی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه به   مازند اصناف  گفت: پیش از ظهر امروز دکتر محمد پور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در راه بازگشت از تهران به مرکز مازندران به علت ضعف جسمانی در بیمارستان شهدای زیراب بستری شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دکتر محمد پور در طی این مسیر در منطقه سوادکوه ، بعلت ضعف جسمانی ناشی از شدت فشار کاری ، مجبور به توقف در زیراب و مراجعه به بیمارستان شد.

 

عبدالهی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی دکتر محمد پور به خبرنگار ما گفت: ایشان در حال حاضر پس از معاینه و انجام آزمایشات بستری  و بنا بنظر پزشکان تا چند ساعت دیگر با بهبود وضعیت جسمانی مرخص خواهند شد.

 

گفتنی است هفته گذشته هیاتی از مازندران متشکل از دکتر علی احسانی معاون برنامه ریزی استانداری مازندران ، بابایی کارنامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و دکتر محمد محمد پور ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران جهت بازدید از افتتاحیه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران عازم  سلیمانیه عراق گردیدند.

 

به گزارش خبرنگار مازند اصناف   این تیم  ، ضمن حضور در  مراسم  افتتاحیه ، توسعه مناسبات اقتصادی – تجاری و گسترش همکاریهای دو جانبه میان مازندران و سلیمانیه عراق را جهت بهبود صادرات خارجی استان در راس کار خود قرار دادند.

 

شایان ذکر است دکتر محمد پور که بهمراه این هیات عصر روز گذشته وارد تهران شده بود ، در حالی امروز در بیمارستان زیراب بستری گردید که صبح امروز تهران را به مقصد مرکز استان ترک کرده بود.

 

مازند اصناف در خاتمه ضمن آرزوی بهبودی کامل برای ریاست محترم سازمان صنعت معدن و تجارت استان ،  سلامتی و توفیق تمام مسئولان زحمتکش مازندران را از خداوند منان  آرزومند است.

انتهای پیام/

حسن قربان زاده


ارسال دیدگاه