ساماندهی مشاورین املاک بدون پروانه کسب عزم جدی مسئولان استانی را می طلبد
اختصاصي / معاون توسعه بازرگاني سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران :

ساماندهی مشاورین املاک بدون پروانه کسب عزم جدی مسئولان استانی را می طلبد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مازند اصناف - پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران&nbsp; برساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب استان بویژه مشاورین املاک شهرهای نور و چمستان تاکید شد.<br /> </span></p>

ابراهیم یعقوبی معاون توسعه بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت در گفتگو با  مازند اصناف گفت : صبح امروز دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان با حضور دکتر ربیع فلاح استاندار محترم مازندران برگزار شد.

 

وی در ادامه افزود : دستور موکد استاندار در این جلسه جلوگیری از فعالیت واحد های صنفی بدون پروانه کسب بویژه واحدهای مشاوراملاک در منطقه نور و چمستان بود.

 

یعقوبی در ادامه این گفتگو ضمن اشاره به ازدیاد فعالیت مشاورین املاک بدون پروانه کسب در سطح استان خاطر نشان کرد : این واحد ها بجهت کسب سود بیشتر اقدام به تغییر کاربری زمین و فروش آن به مردم می کنند که این مسئله مسبب مشکلات فراوانی در سطح استان گردیده است.

 

معاون توسعه داخلی سازمان تجارت مازندران ضمن درخواست همکاری از سوی اصناف استان تصریح کرد: برابر ماده 27 قانون نظام صنفی وظیفه اتحادیه های صنفی در استان جلوگیری از فعالیت واحد های فاقد پروانه کسب از طریق معرفی به اتاق اصناف و پس از آن پلمپ واحد های تایید شده از سوی اماکن نیروی انتظامی در استان است.

 

یعقوبی ضمن اشاره به شناسایی صدها واحد صنفی مشاور املاک در شهر های نور و چمستان افزود : بطور یقین جهت جلوگیری از فعالیت این واحد ها ضمن معرفی این واحد ها به نیروی انتظامی ، سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران نیز بدون در نظر گرفتن هیچگونه ملاحظه ای  این موضوع را در راس برنامه های اجرایی خود در سال جاری قرار خواهد داد.

 

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در خاتمه این گفتگو ضمن اشاره به آمادگی همه جانبه سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران جهت همکاری با تمام ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان بویزه نیروی انتظامی اذعان داشت : تقاضای ویژه ما از نیروی محترم انتظامی خصوصا اداره نظارت بر اماکن عمومی ، ورود فوق العاده و ویژه آنها به این مسئله  جهت حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از مشکلات متعدد مردم در سطح استان می باشد.

 

انتهای پیام/

حسن قربان زاده



ارسال دیدگاه