نظارت راهکار جلوگیری از نوسان قیمت "تخم‌مرغ" در بازار مصرف
عضو کميسيون کشاورزي مجلس عنوان کرد:

نظارت راهکار جلوگیری از نوسان قیمت "تخم‌مرغ" در بازار مصرف

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>سید راضی نوری گفت: با مدیریت و نظارت در بازار مصرف می&zwnj;توان قیمت تخم&zwnj;مرغ را تعدیل و از نوسان قیمت&zwnj;ها جلوگیری کرد.</span></p>

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مازند اصناف و به نقل از باشگاه خبرنگاران - سید راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی داظهار داشت: نظارت و کنترل در بازار می‌تواند در تعدیل قیمت تخم‌مرغ تأثیرگذار باشد و مازاد بر تولیدات را روانه بازارهای صادراتی خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: چندگانگی قیمت بین تولید و مصرف نیازمند حمایت و مدیریت در بازار است که تولیدکننده بتواند به سود برسد و مصرف‌کننده هم در خرید اطمینان خاطر داشته باشد.
 
نماینده مردم شوش خاطر نشان کرد: کنترل و نظارت در بازار محصولات کشاورزی باعث می‌شود از دستفروشی و خرده فروشی‌های در سطح شهر جلوگیری شود و محصول با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: نظارت در بازار و کوتاه کردن نقش دلالان در جلوگیری و نوسان قیمت‌ها تأثیرگذار خواهد بود.
 
وی برنامه‌ریزی را در کنترل بازار حائز اهمیت برشمرد و تأکید کرد: از مجموعه‌های تولیدی انتظار می‌رود در کنترل بازار، قیمت‌گذاری مناسب با حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده دست دلالان را از بازار مصرف کوتاه کنند.
 
نوری خاطرنشان کرد: عرضه مستقیم محصول در نمایشگاه‌ها علاوه بر اینکه سود بیشتری را عاید تولیدکنندگان می‌کند مشوق‌های حمایتی از تولید را تقویت خواهد کرد.


ارسال دیدگاه