اعلام نتیجه اولیه برگزاری انتخابات اتاق اصناف بابل + اسامی و تعداد آرا
اختصاصي / گزارش مازند اصناف از نتايج انتخابات اتاق اصناف در مازندران

اعلام نتیجه اولیه برگزاری انتخابات اتاق اصناف بابل + اسامی و تعداد آرا

<p><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بابل در گفتگو با مازند اصناف از نتیجه شمارش آرا انتخابات اتاق اصناف بابل خبر داد.</span></p>

 

علی اصغری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بابل صبح امروز در گفتگو با مازند اصناف گفت : عصر دیروز  انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل همزمان با سراسر کشور و 12 مرکز استان برگزار گردید.

 

وی در ادامه افزود : این انتخابات که با حضور نمایندگان محترم کمیسیون نظارت شهربابل همراه بود در کمال صحت و سلامت انجام پذیرفت.



اصغری درمورد زمان و مکان برگزاری این انتخابات به خبرنگار 
مازند اصناف گفت: مراسم برگزاری انتخابات هیات مدیره اتاق اصناف بابل  از ساعت 16 عصر در محل اتاق اصناف واقع در جاده کمربندی شرقی - خیابان نواب - مقابل اداره دارایی  انجام شد.

 

 

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بابل درخاتمه ضمن اشاره به تعداد 53 رای دهنده و تعداد 13 کاندیدادر این انتخابات ،  نتیجه شمارش آرا در این دوره از انتخابات را به شرح ذیل اعلام نمود :

 

1- سید مهدی تاجداران      37 رای       2- حسین لعلی     34 رای        3- حبیب اله مرندی      26 رای

4- مسعود نبی زاده        24 رای                   5- مهدی فوکولایی          18 رای

 

 گقتنی است اعلام نتایج اولیه فوق ، پس از 72 ساعت که زمان اعلام شده  اعتراض به نتایج از سوی کاندیداها می باشد قطعی خواهد شد.

 

به گزارش مازند اصناف  برابر ابلاغیه جدید و براساس قانون جدید نظام صنفی هر یک از مراکز 10 روز فرصت دارند تا با برگزاری انتخابات داخلی بر اساس آرا اکتسابی ضمن تعییین سمت نتیجه را به سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران ارسال نمایند.

 

انتهای پیام/

حسن قربان زاده

 


ارسال دیدگاه