اعلام نتایج انتخابات اتحادیه پوشاک ،خرازان و لوازم آرایشی وبهداشتی تنکابن

اعلام نتایج انتخابات اتحادیه پوشاک ،خرازان و لوازم آرایشی وبهداشتی تنکابن

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه های صنفی&nbsp; پوشاک ،خرازان و لوازم آرایشی وبهداشتی شهرستان تنکابن در سالن اجتماعاتاتاق اصناف این شهرستان برگزار گردید .<br /> </span></p>

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مازند اصناف و به نقل از تنکابن بیست و چهار - انتخابات هیات رئیسه اتحادیه های
پوشاک ،خرازان و لوازم آرایشی وبهداشتی تنکابن برگزار شد.

  صدور بی رویه جواز کسب ومازاد بر نیاز و تقاضای جمعیت شهرستان،عدم رعایت قانون سقف صنفی و در نتیجه عبور از مرز اشباع در صنفی چون پوشاکویا عدم رعایت قانون سقف صنفی و در نتیجه تداخل در صنوفی چون فروشندگان آرایشی و بهداشتی وفروشندگان پوشاک و قیمت سرسام آور فروش پوشاک در شهر تنکابن به نسبت دیگر شهرهای همجوار و نقاط کشور  .....تنها بخشی از معضلاتی است که بواسطه حضور افرادی که ضریب بهره مندی آنها از ویژگیهای یک مدیر همچون تخصص ، تجربه و تعهد بسیار ناچیز است در یک مجموعه  ایجاد میگردد.


موارد ذکر شده به عنوان بخشی از مشکلات اتحادیه پوشاک ،خرازان ولوازم آرایشی وبهداشتی ، تغییر در امر مدیریت و مهمتر حضور فردی با ویژگیهای یک مدیر توانمند در مجمو عه ای با تعداد اعضاء تقریبی 800 واحد صنفی در بزرگترین اتحادیه در بین دیگر اتحادیه های صنفی شهرستان تنکابن را امری بدیهی و غیر قابل انکار نمایانده است.


به همین منظور ودر راستای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه های صنفی شهرستان تنکابن ، انتخابات اتحادیه پوشاک ،خرازان و لوازم آرایشی وبهداشتی شهرستان تنکابن در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی این شهرستان برگزار گردید .


پس از شمارش آرا نتیجه بدست آمده بدین تریب اعلام گردید:
از مجموع 457 رأی
نفر اول: آقای سعید اکبرپور با کسب 303 رأی  
نفر دوم:آقای فرشید زعفری با کسب 192 رأی
نفر سوم:آقای ابوطالب فرحی با کسب 179 رأی
نفر چهارم :آقای محمود رضایی با کسب 169 رأی
نفر پنجم:آقای بهزاد عشوریان با کسب 142 رأی


گفتنی است سعید اکبر پور که پیش از این به عنوان بازرس اتحادیه مشغول فعالیت بود  با کسب حداکثر آرای مأخذه و با قاطعیت به عنوان رئیس اتحادیه پوشاک ؛خرازی ولوازم آرایشی وبهداشتی معرفی گردید.


همچنین محمود رضایی که پیش از این و طی دو دوره به عنوان رئیس اتحادیه مشغول فعالیت بود در این دوره از انتخابات با کسب 169 رأی رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.


حال آنچه که نسبت به  عملکرد سعید اکبرپور رئیس جدید این اتحادیه به نسبت اعتماد 800 عضو این مجموعه  در مدت حضورش ایشان انتطار میرود نتیجه ایست که تنها گذشت زمان مشخص می نماید و در حال حاضر برای اکبرپور و دیگر اعضا هیئت رئیسه این اتحادیه تنها آرزوی موفقیت مینماییم  وامیدواریم در سایه توانایی و پشتکار و تعهد این مدیر جوان، در آینده ای نزدیک نابسامانی های بسیاری که در صنوف تحت پوشش این اتحادیه مشهود است مرتفع گردد.


ارسال دیدگاه