اولین کارگاه آموزشی روسای اتاق اصناف و بازرگانی مراکز مازندران در آمل برگزارشد
اختصاصي / با حضور معاون تشکل هاي صنفي کشور انجام پذيرفت

اولین کارگاه آموزشی روسای اتاق اصناف و بازرگانی مراکز مازندران در آمل برگزارشد

<p><span style='font-family: Tahoma;'>مازند اصناف - اولین کارگاه آموزشی روسای اتاق اصناف و ادارات صنعت، معدن و تجارت مراکز مازندران صبح امروز در آمل برگزار شد.<br /> </span></p>

غلامرضا حمیدی رئیس اتاق اصناف آمل عصر امروز در گفتگو با مازند اصناف گفت : اولین کارگاه آموزشی سال 93 ویژه روسای مراکز اتاق اصناف و ادارات صنعت معدن و تجارت مازندران در آمل برگزار گردید.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فرمانداری آمل افزود : این کارگاه آموزشی ساعت 9 صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری آمل آغاز و تا ساعت 15  ادامه یافت.

حمیدی در بخش دیگری ار این گفتگو اذعان داشت : این جلسه که با حضور گل گواهی معاون امور تشکل های اصناف و بازرگانی کشور و دکتر محمدپور ریاست محترم سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران همراه بود با استقبال پرشوری از سوی روسای اتاق اصناف و ادارات صنعت معدن و تجارت استان روبرو شد.

رئیس اتاق اصناف آمل در خاتمه این گفتگو در خصوص محتوای این کارگاه آموزشی به خبرنگار  مازند اصناف گفت : این کارگاه که با محوریت برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف استان برگزار شد به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعاتی چون : آیین نامه های جدید در برگزاری انتخابات، ابهامات ، مشکلات ، آخرین تغییرات قوانین نظام صنفی و پرسش و پاسخ از سوی حضار همراه بود.

گفتنی است انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف 31 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در 12 شهر استان برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه