صنعتگران ایثارگران عرصه تولید هستند.
نماينده مردم بابل در نشست فعالان صنعتي در شهرک صنعتي رجه:

صنعتگران ایثارگران عرصه تولید هستند.

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نماینده مردم بابل در مجلس اشاره به اینکه با سود بانکی 28 درصد نمی&zwnj;توانیم از واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کنیم، گفت: کارگروه&zwnj;های ویژه در مجلس برای ایجاد قوانینی برای رفع مزاحمت واحدهای صنعتی و تولیدی هستند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مازندران - حسین نیاز‌آذری در حاشیه جلسه هم‌اندیشی کارفرمایان و کارآفرینان صنایع شهرستان بابل در شهرک صنعتی رجه که با حضور دکتر فلاح استاندار مازندران، مهندس سید ابریشمی معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای  صنعتی ایران و دکتر محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران برگزار شد اظهار داشت، صنعتگران در حقیقت ایثارگران عرصه تولید در کشور هستند.

وی با بیان اینکه این جلسه با هدف عزم جدی برای برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی تشکیل شد، افزود: امیدواریم با عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم نسبت به رفع مشکلات اقتصادی اقدام کنیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تقویت بخش تولید و خدمت به صنعتگران و تولیدگران در راستای منویات مقام معظم رهبری را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه برشمرد و اذعان داشت: جای بسی خوشحالی است استاندار مازندران به دور از نگاه سیاسی با یک رویکرد اجرایی در راه توسعه مازندران گام برداشته است.

نیاز‌آذری با اعلام اینکه بنده به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان مازندران اعلام می‌کنم که مجمع نمایندگان از این مدیر جهادی حمایت می‌کند، تصریح کرد: ایجاد وحدت و همدلی نیاز امروز مازندران است، برای همین مجمع نمایندگان مازندران با پشتیبانی از دولت و حمایت همه‌جانبه از استاندار مازندران برای برون‌رفت مشکلات اقتصادی و توسعه یافتگی مازندران تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه جای بسی تاسف است 108 واحد صنعتی در مازندران در گرو بانک‌ها قرار ‌دارند افزود: باید تدابیری اندیشیده شود تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه با سود بانکی 28 درصد نمی‌توانیم از  واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کنیم، اذعان داشت: در حال حاضر کمیسیون‌های سیزده‌گانه مجلس در حال ایجاد کارگروه‌های ویژه و ایجاد قوانینی برای رفع مزاحمت واحدهای صنعتی و تولیدی هستند.

نیاز‌آذری در پایان توجه به بخش کشاورزی را مهم‌ترین مولفه توسعه اقتصادی در شهرستان بابل برشمرد.

 



ارسال دیدگاه