روحیه حماسی سیده طاهره هاشمی میراثی از فاطمه زهرا(س) است
پيام سردار نقدي به کنگره ملي شهيده سيده طاهره هاشمي:

روحیه حماسی سیده طاهره هاشمی میراثی از فاطمه زهرا(س) است

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به کنگره ملی شهیده سیده طاهره هاشمی گفت: روحیه حماسی سیده &zwnj;طاهره هاشمی،میراثی از جدّه بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت بود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،سردار محمدرضا نقدی «رئیس سازمان بسیج مستضعفین» پیامی را به مناسبت کنگره ملی شهیده سیده طاهره هاشمی، ارسال کرده که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کنگره بزرگداشت شهیده سیده طاهره هاشمی، فرصتی برای رصد و بازشناسی ستاره درخشانی است که می‌تواند برای همیشه راهنمای مسیر تکامل همه آزادگان به ویژه نوجوانان حق طلب باشد.

دختری زهرایی که ایمان آمیخته با علم و شجاعتِ آراسته به بصیرت او، یاد یاران نوجوان حسین بن علی(ع) را در خاطره‌ها زنده می‌کرد.

دلدادگی او به حقیقت و آمادگی‌اش برای فداکاری در راه آن،از او شخصیتی شایسته ساخته بود که با موقعیت شناسی هوشمندانه، ساعات کوتاه جهاد جانانه مردم دیار هزار سنگر آمل را مغتنم شمرد و از آن روزنه کوچک،معبری نورانی به سوی قله رفیع شهادت گشود.

خدمتگزاری و رفتار متواضعانه او،نامه‌های پر نغز،نوشته‌ها و آثار حکیمانه‌اش،گواه آن است که شهادتش نه یک اتفاق که یک انتخاب بود،بیان مکرر آرزوی شهادت و رویای صادقِ شهادت او گواهِ روح بلندِ شهادت طلب و شخصیت فراتر از زمانِ اوست.

روحیه حماسی سیده‌ طاهره هاشمی،میراثی از جدّه بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت بود.

درک عمیق از تعاملات سیاسی،اجتماعی و روحیه استکبارستیزی او، مصداقی از زن مسلمان ایرانی و الگوی زنان تاریخ که به بیان امام خامنه‌ای عزیز،در کنار پایبندی غیرتمندانه به عفاف و حجاب،با حضور اثربخش خود در جامعه،به حق معلم ثانی برای زنان و دختران جهان محسوب می‌شوند.

امید است به فضل پروردگار،همگان به ویژه دختران نوجوان،این توفیق الهی و فرصت معرفی و تجلیل از این شهید عزیز را قدر بدانند و اعتقادات و سلوک شهید سیده طاهره هاشمی را الگویی برای سبک زندگی تعالی بخش و طی مسیر کمال بشناسانند.

باشد که دختران جوان و نوجوان همه نسل‌ها از سرچشمه معرفت او سیراب شوند، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.


ارسال دیدگاه