نرخ بلیت هواپیما کاهش می یابد
قائم مقام وزير راه و شهرسازي :

نرخ بلیت هواپیما کاهش می یابد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به معنای گران شدن نیست بلکه در بسیاری از مسیرها و زمان&zwnj;ها نرخ بلیت کاهش می&zwnj;یابد.</span></p>

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مازند اصناف و به نقل از  باشگاه خبرنگاران - محمدعلی نوریان، با بیان اینکه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما مصوبه مجلس بوده است گفت: آزادسازی و متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما جزو برنامه های 5 ساله دولت بوده است که البته این طرح نیز با تأخیر روبرو شده است.

وی در ادامه افزود: مطالعات گسترده ای با کمک مدیران عامل شرکت های هوایی، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های فرودگاه ها و صاحب نظران در خصوص این طرح انجام شده است.

نوریان در ادامه اظهار کرد: طبق قانون متنوع سازی در نرخ بلیت جزو اولویت های اصلی دولت بوده و در این طرح بر اساس زمان و مکان بلیت ها فروخته می شود.

وی با اشاره به اینکه این الگو در دنیا از چند سال گذشته آغاز شده است گفت: در این طرح مردم امکان انتخاب خواهند داشت و با صرف هزینه کم و یا زیاد بهترین نوع پرواز را برای خود فراهم می کند.

نوریان در ادامه توضیح داد: شورای عالی هواپیمایی در آخرین جلسه خود طرح آزادسازی نرخ بلیت هواپیما را تصریح کرد و در صورت تأیید رییس جمهور از 28 اردیبهشت ماه اجرایی می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه یادآور شد: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به معنای گران شدن نیست بلکه در بسیاری از مسیرها و زمان ها نرخ بلیت کاهش می یابد.

وی در ادامه افزود: در مسیرهایی که پروازهای انحصاری دارند از جمله نقاط محروم دولت تمهیداتی در نظر گرفته که شرکت های هواپیمایی دچار مشکل نشوند.


ارسال دیدگاه