بزرگترین مشکل ما تخلف تداخل صنفی از سوی اتحادیه خرازان و پوشاک است
اختصاصي / عضو هيات رئيسه اتحاديه کيف و کفش مرکز مازندران در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

بزرگترین مشکل ما تخلف تداخل صنفی از سوی اتحادیه خرازان و پوشاک است

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مازند اصناف - عضو هیات مدیره اتحادیه کیف و کفش مرکز مازندران از روسای اتاق اصناف, تعزیرات و اداره صنعت معدن؛ تجارت تقاضای رسیدگی به بزرگترین مشکل این اتحادیه در حوزه تداخل صنفی کرد.<br /> </span></p>

  محمد وفایی نژاد  عضو هیات مدیره اتحادیه کیف و کفش مرکز مازندران صبح امروز در گفتگو با مازند اصناف  گفت: بزرگترین مشکل  اتحادیه کیف و کفش در مرکز استان تداخل صنفی با اتحادیه خرازان و پوشاک است.

 

وی در ادامه  تصریح کرد: این اتحادیه با بیش از 320 واحد صنفی در ساری مشغول به فعالیت است که عمده مشکل متصدیان صنفی این اتحادیه , فروش غیر مجاز کیف و کفش از سوی واحد های صنفی اتحادیه خرازان و پوشاک است.

 این عضو هیات مدیره اتحادیه کفش فروشان در ادامه گفت: علی رغم مکاتبات و پیگیری های مجدانه ، متاسفانه نه اتاق اصناف ساری و نه تعزیرات و نه اداره صنعت, معدن تجارت مرکز استان اقدام خاص و موثری برای حل این مسئله انجام نداده اند.

رئیس اسبق اتحادیه کیف و کفش مرکز مازندران تاکید کرد:این اتحادیه  فروش کیف و کفش را با نرخ مصوب اتحادیه به مشتریان عرضه می دارد اما واحدهای صنفی اتحادیه خرازان و پوشاک نرخ مشخص و مصوبی نداشته و بطور شناور و دلخواه و بدون ارائه هیچ نرخ مصوب و قانونی اقدام به فروش این اقلام می نمایند.

وفایی نزاد در خاتمه از مسئولین رسیدگی جدی و کامل به مشکل تداخل صنفی فی مابین اتحادیه کیف و کفش و اتحادیه خرازان و پوشاک را خواستار شد.

 

انتهای پیام/

بهراد حسینی

 

 


ارسال دیدگاه