برگزاری منظم لیگ فرصت خوبی برای کشف استعداد است/ مازندران قهرمان کشور شد
رئيس هيئت تکواندوي مازندران:

برگزاری منظم لیگ فرصت خوبی برای کشف استعداد است/ مازندران قهرمان کشور شد

<p><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس هیئت تکواندوی مازندران گفت: برگزاری منظم لیگ فرصت مناسبی برای کشف استعداد در استان است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،فیض‌الله نفجم بیان داشت: در حال حاضر لیگ تکواندو بانوان و مردان قهرمانی استان در رده‌های مختلف با حضور تیم‌ها و تکواندوکاران خوب به طور منظم هر هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سطح بسیار خوبی لیگ تکواندو استان افزود: برگزاری لیگ فرصت بسیار خوبی برای مربیان و کمیته فنی تکواندو استان است تا بهترین ورزشکاران را به اردو دعوت کنند.

نفجم در ادامه از قهرمانی تیم مازندران در کشور خبر داد و ابراز داشت: تیم تکواندو نوجوانان پسر مازندران در رقابت‌های کشور با اقتدار قهرمان شد.

رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: این مسابقات که با حضور تکواندوکاران نوجوان پسر سراسر کشور در خانه تکواندو تهران برگزار شد،مازندران بالاتر از تیم‌های البرز و تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به کسب سه مدال طلا و دوم مدال توسط تکواندوکاران نوجوان مازندران در این مسابقات تصریح کرد: تیم مازندران با 66 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های البرز و تهران نیز با 62 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نفجم با اشاره به انتخاب بهترین مربی و داور مازندرانی در این رقابت‌ها اظهار داشت: یوسفعلی حاجی‌پور به عنوان بهترین مربی و نصرالله نصیری‌نژاد و سیدحسین جاهد به عنوان بهترین داوران انتخاب شدند.

  وی در پایان از انتخاب بهترین تکواندوکار مازندرانی در این پیکارها افزود: دانیال صالحی مهر از مازندران از سوی کمیته فنی این مسابقات به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار انتخاب شد.


ارسال دیدگاه