برگزاری یادواره شهدای کارگری برای نخستین‌بار در مازندران
مديرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعي مازندران خبر داد

برگزاری یادواره شهدای کارگری برای نخستین‌بار در مازندران

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: برای نخستین&zwnj;بار در مازندران یادواره شهدای کارگری در حال برگزاری است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،علی بابایی کارنامی امشب در مراسم نخستین یادواره شهدای کارگر بابلسر و فریدونکنار که در نمازخانه اداره‌کل شیلات مازندران برگزار شد، اظهار داشت: شهدا همان‌هایی هستند که ناظر بر اعمال ما بوده و ما را از چالش‌ها، فراز و نشیب‌های سخت عبور می‌دهند.

وی افزود: اگر ما در دنیای امروز در عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن داریم به حرمت خون شهدا است، اگر شهدا نبودند عزت و افتخار امروز ما به راحتی به دست نمی‌آمد.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه برای نخستین بار یادواره شهدای کارگری را در استان مازندران داریم، گفت: با توجه به جایگاه والای شهدای کارگر و نقش مهم آنها در طول هشت سال دفاع مقدس تصمیم گرفتیم یادواره‌ای در شأن و منزلت آنها در تمام شهرستان‌های استان برگزار کنیم.

بابایی به نقش ارزنده جامعه کارگری در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن اشاره کرد و متذکر شد: جامعه کارگری مظلوم‌ترین قشری هستند که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و همواره سعی کردند با پشتیبانی از ولایت فقیه از انقلاب و دستاوردهای انقلاب محافظت کنند.

وی با بیان اینکه ما نیز همچون شهدا پشتیبان ولایت فقیه هستیم و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی و کارگران عزیز کوتاهی و قصوری نداریم، تصریح کرد: اگر در مسیر خدمت‌رسانی به مردم عزیز دچار اشتباه شویم هرگز به معنای بی‌حرمتی به شهدای والا مقام نیست چرا که ما همواره با شهدا بوده و هستیم.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران، اذعان داشت: جامعه کارگری یکی از اقشار ضعیف،محروم و زحمت‌کش کشور و استان مازندران هستند پس وظیفه ما است برای این قشر زحمت‌کش که با تلاش و کوشش خود در اقتصاد کشور نقش مهمی دارند، بهای بیشتری دهیم.

بابایی تصریح کرد: در مکتب اسلام که از ابتدا تاکنون به نام فرهنگ عاشورایی شکل گرفت باید وامدار شهدایی باشیم که شهدای کربلا و شهدای صدر اسلام در راس آن هستند.

این مسئول در پایان افزود: ما وارثان شهدا هستیم پس باید پاسدار خون شهدا نیز باشیم تا در مسیر صراط مستقیم بهترین خدمات را به بهترین بندگان خدا به ویژه جامعه کارگری ارائه دهیم.


ارسال دیدگاه