ثبت نام 13 کاندیدا ی هیات مدیره اتاق اصناف در رامسر + زمان و مکان برگزاری انتخابات
اختصاصي / رئيس اداره صنعت معدن و تجارت رامسر در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

ثبت نام 13 کاندیدا ی هیات مدیره اتاق اصناف در رامسر + زمان و مکان برگزاری انتخابات

<p><span style='font-family: Tahoma;'>مازند اصناف - حمید رضا حسیبی&nbsp; تعداد&nbsp; داوطلبان عضویت در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان رامسر را پس از پایان مهلت رسمی 13 ن</span><span style='font-family: Tahoma;'>فر برشمرد.</span></p> <p>&nbsp;</p>

حمید رضا حسیبی صبح امروز در گفتگو با مازند اصناف گفت :تعداد  داوطلبان عضویت در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان رامسر در پایان 13 اردیبهشت ماه آخرین روز از مهیت اعلام شده از سوی اتاق اصناف کشور به 13 نفر رسید.

 رئیس اداره صنعت, معدن و تجارت رامسر به خبرنگار ما گفت : برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان رامسر همزمان با 12 مرکز سراسر استان در آخرین روز از اردیبهشت  ماه انجام خواهد شد.

  وی در ادامه افزود : با توجه به پایان رسیدن مدت قانونی فعالیت هیات مدیره اتاق اصناف ، ثبت نام  از کاندیدا ها همزمان با ثبت نام از هیات رئیسه اتاق اصناف مراکز سراسر کشور از 6 الی 13 اردیبهشت ماه به تصدی  اداره صنعت معدن و تجارت رامسر  پس از اعلام فراخوان انجام پذیرفت.

حسیبی در خاتمه افزود: مراسم برگزاری انتخابات هیات مدیره اتاق اصناف رامسر همزمان با سراسر کشور در 31 اردیبهشت ماه از ساعت 10:30 الی 13 در محل اداره صنعت، معدن و تجارت رامسر  انجام خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رامسر در خاتمه افزود: از نیمه ی اردیبهشت ماه تا پایان خرداد ماه سال جاری انتخابات هیات مدیره ی اتحادیه های صنفی طلا و ساعت،قماش،خیاطان و پرده دوزان،فرش فروشان و فرش دستباف نیز با مشارکت اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت رامسر انجام خواهد شد.

به گزارش مازند اصناف  پس از ساری , نوشهر و محمود آباد  ، نکا و قائمشهر ، رامسز نیز  از جمله مراکز موفق و منظمی بود که در مهلت اعلام شده رسمی ( 6 الی 13 اردیبهشت ) اقدام به ثبت نام داوطلبین نموده اند.

 

انتهای پیام/

حسن قربان زاده

 

 

»

 


ارسال دیدگاه