ثبت نام 8 کاندیدا ی هیات مدیره اتاق اصناف در قائم شهر + زمان و مکان برگزاری انتخابات
اختصاصي / رئيس اداره صنعت معدن و تجارت قائمشهر در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

ثبت نام 8 کاندیدا ی هیات مدیره اتاق اصناف در قائم شهر + زمان و مکان برگزاری انتخابات

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مازند اصناف - محمد محمهدی شیرخانی تعداد&nbsp; داوطلبان عضویت در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان قائمشهر را پس از پایان مهلت رسمی 8 ن</span><span style='font-family: Tahoma;'>فر برشمرد.</span></p> <p style='text-align: justify;'>&nbsp;</p>

 محمد مهدی شیرخانی صبح امروز در گفتگو با مازند اصناف گفت :تعداد  داوطلبان عضویت در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان قائمشهر در پایان 13 اردیبهشت ماه آخرین روز از مهیت اعلام شده از سوی اتاق اصناف کشور به 8 نفر رسید.

 رئیس اداره صنعت, معدن و تجارت قائمشهر به خبرنگار ما گفت : برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان قائمشهر همزمان با سراسر استان در آخرین روز از اردیبهشت  ماه انجام خواهد شد.

  وی در ادامه افزود : با توجه به دستورالعمل ابلاغی مبنی بر ثبت نام همزمان هیات رئیسه اتاق اصناف  سراسر کشور از 6 الی 13 اردیبهشت اداره صنعت معدن و تجارت قائمشهر نیز  پس از اعلام فراخوان , اقدام به ثبت نام از داوطلبین نمود.

  شیرخانی  در خاتمه افزود: مراسم برگزاری انتخابات هیات مدیره اتاق اصناف قائمشهر همزمان با سراسر کشور در 31 اردیبهشت ماه از ساعت 12 الی 13 در محل اتاق اصناف واقع در طبقه فوقانی اداره صنعت معدن و تجارت قائمشهر انجام خواهد شد.

 به گزارش مازند اصناف  پس از ساری , نوشهر و محمود آباد  و نکا ، قائمشهر نیز  از جمله مراکز موفق و منظمی بود که در مهلت اعلام شده رسمی ( 6 الی 13 اردیبهشت ) اقدام به ثبت نام داوطلبین نموده اند.

 

انتهای پیام/

حسن قربان زاده


ارسال دیدگاه