ثبت نام از 9 کاندیدای اتاق اصناف نکا در مهلت مقرر انجام شد
اختصاصي / رئيس اداره صنعت معدن و تجارت نکا در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

ثبت نام از 9 کاندیدای اتاق اصناف نکا در مهلت مقرر انجام شد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp; رئیس اداره صنعت معدن و تجارت نکا در گفتگو با مازند اصناف&nbsp; تعداد&nbsp; داوطلبان عضویت در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان نکا&nbsp; را 9 نفر بر شمرد.<br /> </span></p>

 مجید مخلص صبح امروز در گفتگو با  مازند اصناف   گفت : برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان نکا همزمان با سراسر کشور در آخرین روز از اردیبهشت  انجام خواهد شد.

 

 

  وی در ادامه افزود : با توجه به دستورالعمل ابلاغی مبنی بر ثبت نام همزمان هیات رئیسه اتاق اصناف  سراسر کشور از 6 الی 13 اردیبهشت اداره صنعت معدن و تجارت نکا نیز بلافاصله پس از تشکیل جلسه و تشکیل کمیسیون نظارت با همکاری فرمانداریو اتاق اصناف نکا پس از اعلام فراخوان , اقدام به ثبت نام از داوطلبین نمود.

    رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان نکا ضمن تشکر از همکاری تمام دست اندرکاران اجرایی ثبت نام از داوطلبین اظهار داشت :پس از پایان مهلت ثبت نام  , تعداد  داوطلبان ثبت نام شده در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان نکا 9 نفر می باشند که اسامی آنان متعاقبا اعلام خواهد شد.  

 به گزارش مازند اصناف  پس از ساری , نوشهر و محمود آباد  شهرستان نکا نیز از جمله مراکز موفق و منظمی هستند  که در مهلت اعلام شده رسمی ( 6 الی 13 اردیبهشت ) اقدام به ثبت نام داوطلبین نموده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال دیدگاه