کمبود نقدینگی،عمده ترین مشکل واحدهای تولید محصولات لبنی در ساری
اختصاصي / رئيس اداره صنعت معدن و تجارت مرکز مازندران در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

کمبود نقدینگی،عمده ترین مشکل واحدهای تولید محصولات لبنی در ساری

<p style='text-align: justify;'><span style='font-size: 12px;'><span style='font-family: Tahoma;'><span lang='FA' style='line-height: 115%;'>هادی نژاد: شهرستان ساری و میاندرود تعداد 9 واحد تولیدی محصولات لبنی دارد که تعداد 3 واحد فعال،3واحد نیمه فعال و 3 واحد غیر فعال می باشند.</span></span></span></p>

اختصاصی مازند اصناف / اویس فلاح  :» به گزارش خبرنگار ما اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ساری، از بررسی مشکلات و انتظارات واحدهای تولیدی محصولات لبنی خبر داد.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه صنایع غذایی بویژه فراورده های دامی ارتباط مستقیم با زندگی و معیشت مردم دارد،لذا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هادی نژاد در ادامه ی این گفتگو افزود: شهرستان ساری و میاندرود تعداد 9 واحد تولیدی محصولات لبنی دارد که تعداد 3 واحد فعال،3واحد نیمه فعال و 3 واحد غیر فعال می باشند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان این اداره با بررسی میدانی از واحدهای تولید مواد لبنی، از مشکلات و انتظارات آنان مطلع شدند.

هادی نژاد عمده ترین مشکل این واحدها را کمبود نقدینگی و سرمایه درگردش برشمرد و افزود: مشکل دیگر این واحدها، عدم واردات به موقع نهاده های دامی و عدم توزیع عادلانه آن می باشد که موجب افزایش قیمت محصولات لبنی می شود.

وی خاطر نشان کرد:با تزریق سرمایه و وام های با بهره کم و همچنین بخشودگی معوقات بانکی، می توان برخی از مشکلات این واحدها را کاهش داد تا با ثبات قیمتی این محصولات، بتوان به ادامه حیات این واحدها کمک کرد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود در خاتمه اذعان داشت: مشکلات و موانع تولید محصولات لبنی را به فرمانداران محترم و سایر دستگاههای مربوطه اعلام کردیم تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

 


ارسال دیدگاه