امروز کارگری خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است/ هر کارگر ایرانی یک بسیجی خط شکن میدان نبرد
پيام سردار نقدي به همايش روز بسيج کارگري و تجليل از ?? هزار شهيد کارگر

امروز کارگری خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است/ هر کارگر ایرانی یک بسیجی خط شکن میدان نبرد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>با پرهیز از اسراف و اصلاح الگوی مصرف، با ارتقای کیفیت تولید و پایبندی به مصرف کالای داخلی، با کار کردن و پرهیز از تن&zwnj;آسایی و با ارج گذاشتن به مقام رفیع کارگران، در این جهاد بزرگ سهیم و دشمن را در جنگ تحمیلی اقتصادی شکست دهیم، که این شدنی است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته کارگر پیامی صادر کرد که در همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از 14هزار شهید والا مقام قشر کارگر قرائت شد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

کارگری ارزش الهی است که انبیاء و اولیاء بزرگ خدا به آن مباهات کرده اند و امام راحل بزرگوارمان فرمودند خدا مبدأ کار و کارگری است و امیرالمومنین (علیه السلام) خودش یک کارگر بوده است.

اهمیت کار و کارگری را نه تنها از این بیانات پیشوایان دین می توان دریافت، بلکه همگان می دانند که رشد و پویایی هر جامعه و پیشرفت و تعالی، مرهون ارج گذاشتن به این ارزش والاست و کم توجهی به این ارزش، عقب گرد و شکست را به دنبال دارد.

هر ملتی که بخواهد سرافراز و عزتمند زندگی کند و شرافت و کرامت خود را پاس بدارد، باید از تنبلی و وادادگی بپرهیزد و کار و تلاش خستگی ناپذیر را سرلوحه کار ارزش های اجتماعی خود قرار دهد و در این روزگاران که دشمن شکست خورده در میدان نبرد نظامی و ناکام در مبارزه سیاسی و موازنه امنیتی، جنگ اقتصادی را به ملت ما تحمیل کرده است، اهمیت کار و کارگری مضاعف گردیده است.

چرا که کار و تلاش نه تنها چون همیشه ابزاری برای تامین معاش و پیش برد امور زندگی است بلکه امروز کارگری خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است و هر کارگر ایرانی یک بسیجی خط شکن میدان نبرد است.

اینک که دشمن کافر و جنایتکار ملت قهرمان ایران با هزار وسیله چون ترویج مواد مخدر و فساد اخلاقی با شبکه های فاسد ماهواره ای و اینترنتی و با لطایف الحیل مصرف زدگی و سبک زندگی غربی، مصرف کالای خارجی و بی اعتنایی به تولید داخل، راحت طلبی و بی انگیزگی و تنبلی را در میان ما رواج دهد؛ پدر دلسوز امت اسلام امام خامنه ای عزیز، ما را به تلاش و کار خستگی نا پذیر با عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد و فرهنگ فرا می خواند. پس باید دست به دست هم دهیم با پرهیز از اسراف و اصلاح الگوی مصرف، با ارتقاء کیفیت تولید و پایبندی به مصرف کالای داخلی با کار کردن و پرهیز از تن آسایی و با ارج گذاشتن به مقام رفیع کارگران و احترام به شخصیت ارزشمند آنان، در این جهاد بزرگ سهیم باشیم و دشمن را در جنگ تحمیلی اقتصادی همچون جنگ تحمیلی 8 ساله شکست دهیم، که این شدنی است.

جا دارد مجموعه نورانی بسیج کارگری که مفتخر به پرچمداری کارگر مخلص شهید سردار عبدالحسین برونسی و هزاران شهید کارگری و پایگاه ها و دفاتر خود را مرکز سامان دهی نیروهای پر تلاش و متعهد کارخانه ها و مراکز صنعتی کشور قرا دهد و با پیشتازی در ارتقاء بهره وری و تحکیم روابط اسلامی وانقلابی، مبتنی بر روابط کارگران و مدیران، تولید ملی را تعالی بخشند و یکبار دیگر نشان دهند که چون یاران شهیدشان با پیروی محض از ولایت، دشمنان پلید به سرکردگی امریکا و صهیونیسم بین الملل را خوار و ذلیل و ملت بی نظیر ایران را سربلند تر از همیشه خواهد ساخت.

با افتخار و از سوی تمامی اقشار بسیج، نهم اردیبهشت ماه روز بسیج کارگری را به تمامی کارگران غیرتمند کشور و خانواده های مکرم آنان تبریک عرض می نمایم و با گرامی داشت یاد کارگران شهید محمود باغیانی، علیرضا باغیانی و محمد حسین باغیانی، توفیق همه کارگران بسیجی را در تحقق اقتصاد مقاومتی از خداوند متعال خواهانم.

والسلام علیکم و رحمت الله

خادم بسیجیان، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی



ارسال دیدگاه